Anna Skipper i "Du är vad du äter" är bara 38!
My God. Jag trodde hon var så gott som 50.
Är nog inte så bra ändå att livnära sig på frön.
My God. Jag trodde hon var så gott som 50.
Är nog inte så bra ändå att livnära sig på frön.
Men en väldigt fräsch 60-åring i så fall.
Hahahaha hon är fyra år yngre än mig???
Jäklar vad paff jag blev!!! Trodde hon var 50+. Jag ska inte äta hennes mat
Vaaaa! I och för sig tycker jag egentligen inte att hon ser så strålande ut som hon borde, med tanke på att hon säger att maten hon förespråkar ska göra att man ser yngre ut etc. Jag håller verkligen med alla här som trodde att hon var 50+, det trodde jag med.
Jag tycker faktiskt hon ser bra ut (bortsett från för mycket solbränna).
Awsome--> Hon ser jättebra ut! Men jag trodde hon var en superfräsch 45-50 årgångare faktiskt....men men...
Hm, hon och jag är lika gamla... Men jag tycker själva att jag ser betydligt yngre ut än henne! Men antagligen är jag bara självgod eller hemmablind!
Men hjälp! 38?! Ser jag ut sådär om 8 år blir jag allvarligt deprimerad! Såna rynkor har inte ens min mamma, och hon är 53!
Ska definitivt fortsätta att klämma en och annan hamburjare och pizza emellanåt!
jag trodde hon var typ 45 haha.. ush nu skamms ja ju
Jag tror det beror på hennes solbränna som är hutlöst extrem och det eksem hon har i ansiktet.
Jag gillar hennes "glow" i övrigt...
Läckert.
Trodde också att hon var ca 45+, ack vad fel man kan ha!
Jag som fick dåligt samvete igår när jag tittade på programmet och åt smågodis. Kände mig väldigt ohälsosam och gick ut och tog mig ett bloss. Tror nog att det är allt kaffe och mina cig som gör att jag ser mycket yngre ut än vad jag är!
Va??Jösses....jag trodde hon var 45+....
Oj...
Tittade ni på programmet igår?
Waow va snygg tjejen blev 10 kilo ned!
Men jag och mannen tittade på Anna Skipper....hela hon verkar äldre på något vis...min man trodde det måste blitt något feltryck där det stod att hon var född -68........
Trodde hon va 40+ ju, där ser man...
VAAAAAAAAA???
Hon se ju ut som 50!
men hon äter ju som ni sa, bara frön o sallad.
man måste la ha kött, pasta, fisk o sånt med?
de tror jag. hehe..
oj! Jag trodde också att hon var runt 50 och såg bra ut för sin ålder men 38! Shit! Då ser hon ju betydligt mycket slitnare ut.. Alla mina vänner som är runt 40 ser mint 15 år yngre ut än henne. Min mamma ser jämngammal ut och hon är snart 60! (mamma ser dock väldigt ugn och bra ut för sin ålder)