• Dream26

Klippa sig själv?

Måste få lite råd här nu och tips...
    Ska klippa mig själv ha ha
    Har inte råd och gå till frillan alls..
    Hur gör man det lättast själv..Vill klippa upp håret tänkte jag hur gör jag det bäst?
    Nån måste väll veta

• Svar på tråden Klippa sig själv?
  • Den där Linn

Så svårt att förklara..men ska du ha det uppklippt kanske du ska be nån kompis om hjälp eller kanske gå till frissan iaf. Det är inte att "bara klippa" som man kanske kan tro, mycket man ska tänka på.

Men tar pasé för pasé och klipper ihop det..haha. Supersvårt att förklara verkligen Ta inte för stora paseer bara!

• Dream26

Paseer?? he he förklara

• Den där Linn

Eeh..det är typ det hår man klipper

• NeasMamma

Har en jobbarkompis som sätter upp håret i en tofs mitt på huvudet och klipper av. Hon har lite självfall så det syns väl inte o det är ojämnt antar jag

~Linnéa 12/12 2005~
  • Elli47

Jag har brukat klippa luggen själv men inget mer... att klippa upp sitt eget hår är nog väldigt svårt även om man vet hur man gör!

• gabriella83s mamma

Det är inte lätt att klippa upp andras hår.Än mindre sitt eget.Har speglar till hjälp när det är dax för baksidan.Jag har alltid klippt mina barns hår.När det är en speciell frisyr dom sett på bild,börjar jag alltid väldigt försiktigt.Tydligen litar dom på mig och det har hittills gått bra.Även deras kompisar har kommit ibland.

• destino

jag hade gjort så innan, som tånoring och oftast gick det bra, men mina lockar räddade oftast "fel", nu har jag helt rakt hår???
    av nån konstigt anledning, och vågar inte ens ta luggen nu själv!!!
    Det måste finnas nån billig frisör, 180-250 som dropp in, gå och kolla runt!!!

• destino

hahahah
    jag skrev
    tånoring
    hihihi ni vet vad jag menar!!!!!!!!

• Dream26

Finns inga pengar nu det e de därför jag skrev denna tråd
    Neasmamma: Låter vettigt
    Har med lite lockigt när jag klippt de ...

• Dream26

Ingen mer som har nått tips??

Svar på tråden Klippa sig själv?