• Skånetjej

Tassar till spjälsäng?

Hej! Vår son somnar helst och bäst när det rör sig! =) Har nu fått tips om att köpa "tassar" till spjälsäng att sätta på som gör att det blir som en vagga? Någon som vet vad jag menar och vart man isf kan köpa dessa och pris? Tack!

• Svar på tråden Tassar till spjälsäng?
  • Parvelns mamma

Vet inte vart du bor men vi har köpt våra på babyland och dem kostade 279. Vet också att dem finns på barnens hus...
    Borde finnas i välsorterade babybutiker, typ där du köper sängar och sånt..

lycka till
    K

• SC o EP

Vi köpte våra på babyproffsen. Det var Vyssan Lull.
    Men vi är inte alls nöjda. Det blir ingen ordentlig vaggning. Men andra kanske är nöjda med sina. Man tycker ju olika

• Mumin

Vi köpte våra Vyssan Lull hos Babyproffsen för 280 kr och tycker att de var sådär. Fast det blev bra gung, (inget fel på tassarna alltså), det var bara det att Johanna inte var så lättlurad . Hon somnade (och gör det fortfarande...) bara i vagnen eller i famnen och det gick inte att lura henne att man var på promenad med sängen...

• puzzla

hej vi fick våra vyssan lull tassar så jag vet inte pris men vi tycker jättemycket om dem kalas att kuna gunga sängen precis när lillkillen somnar in!

• Vågen

Vi har Vyssan Lull köpta på babyland för ca 280:-. De funkar bra, har inta användning av dem varje dag men många dagar har de blivit använda. Isak somnar helt själv på kvällarna så det är främst på dagarna jag använde vagg-funktionen! Tycker det vaggar bra.

• Isabella

Hej!
    Skruvade på våra tassar igår. Hon somnar alltid bara jämte mmig annars. Men nu lade jag henne i sängen o gungade o sjöng lite och vet du vad? Hon somnade!!! Får se hur länge det håller men det verkar ger efekt iaf Hoppas bara det funkar ikväll också så jag får sova själv med min sambo Än så länge rekomendera jag dem!

• Skånetjej

Tack! Tror att jag får åka och inhandla dessa!

Svar på tråden Tassar till spjälsäng?