• Jezza

Bästa paraplyvagn/sulky?

Har börjat med att leta efter en mindre vagn till sonen som snart fyller 1 år.
    Vår UJ börjar att kännas lite onödigt stor nu även om den fortfarande är väldigt smidig.

Vill ha en vagn med svängbara hjul framtill och att den går att fälla till liggläge. Dessutom ska den helst ha helt handtag så att den går att köra med en hand..

Någon som har tips?

• Svar på tråden Bästa paraplyvagn/sulky?
  • Mini2006

Vi älskar vår Babytravel Clikclak!Fullt liggläge,bra suflett,bra stödkanter för barnet (framför och vid sidorna).Dessutom snygg!

Har dock två handtag eftersom det är en paraplysulky.Den är väldigt smidig att fälla ihop och framhjulen är svängbara.

Bild finns i mitt galleri!

• Jezza

Tack! Den såg verkligen jättefin ut. Hur mycket väger den?
    Synd bara på handtaget, jag kör rätt så ofta med en hand nu tex när jag varit och handlat i affären..
    Finns det förvaringskorg under?
    Vad kostar den?

Hrm, många frågor, hoppas att du orkar svara!

Jättesöt flicka ni hade också förresten.

• Mini2006

Tack!Er Max var oxå en liten goding!

Den väger 9 kg. Varukorg finns under. Vi betalade 895 kr på Babyproffsen,men ordinarie pris är 1295 kr. Det var rea när vi köpte den alltså

Läste i Babyproffsens katalog att det är fjädring på alla hjulen..Där ser man

www.babyproffsen.se

Gå in och kolla på sid 11

• Lajsa82

Den hete graco mirage plus skall det vara och vi har den beiga med blommor...

ღLisa och Williamღ
  • Jezza

Tack för hjälpen.

Tittade på båda vagnarna igår men det blev till slut en som var lite mindre.
    En Graco city coccon i svart, en av de minsta sulkysarna och väger bara 6 kg. Hoppas att den funkar bra nu!

Svar på tråden Bästa paraplyvagn/sulky?