Inlägg från: Londres |Visa alla inlägg
  • Londres

simrishamn, tomelilla, ystad

Namen, jag kanske oxa kan fa hanga med har. Haller tummarna for att jag kvalificerar Uppvuxen i Sjobo - har numera min kara moder bosatt i Ystad - det maste ju raknas?

Tyvarr bor jag inte kvar (Lund, Sthlm och numera London), men jag och sambon har sommarstuga mellan Ystad och Trelleborg. Blir det fika i sommar ar jag def. med (ja,ja om jag far vara med vill saga...)

Kramis.

• Londres

Hade forstass varit kul, men tyvarr - det blir inget skanebesok i helgen. Jag far val vanta tills sommaren kommer. Lar bo i sommarstugan mesta tiden da. Ha sa kul!!

• Londres

Hej tjejer!!

Det var allt ett tag sedan jag prantade nagot har inne. Det har val varit lite for mycket pa sistone.... Men, tankte nu ta tillfallet i akt och fraga om det finns nagra bra butiker med mammaklader i Ystad? Jag har inte lyckats sa bra med letandet i London - jo, visst finns det mammaklader, men de jag gillat ar 'sketdyra' (typ 2,000 SEK for ett par byxor och dar ar tom min smartgrans nadd - for lange sedan....)

Fraga nummer tva galler privata ultraljud i Ystad - vart kan man vanda sig? Har gors 'sista' UL i vecka 20 och darefter blir det inte fler om man inte har en 'jobbig' graviditet. Sjalv skulle jag garna vilja gora ett UL runt vecka 30, och lar da vara hemma i Skane.

Jag tackar pa forhand och hoppas jag far fillfalle att joina er for fika i sommar!!

Kramiz,
    Maria

• Londres

Tack for tipsen Linda! Ska kika in pa Lindex nar jag kommer hem pa torsdag. Laste aven nagon annanstans att Vero Moda har byxor/kjolar med mudd i midjan, och det finns val ocksa i Ystad om jag inte minns helt galet (ja, risken okar ju def. i takt med magen...!!) Malmo far sig ett besok senare i var.

Ha en bra dag allihop!

Kramiz.

Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad