Inlägg från: fyrbarnsmamma |Visa alla inlägg
  • fyrbarnsmamma

simrishamn, tomelilla, ystad

Ja jag bor i tomelilla och väntar barn nr 5. Hade ju varit dökul att träffa lite andra blivande mammor här runt omkring. Väntar dock inte i september utan i juni men det spelar ju inte så stor roll.....kram....

• fyrbarnsmamma

Ja cafè Oscar är ju bra. Lördagar går också bra för min del men ej mellan
    11.00 och 12.30 för då har jag barn på simskola........

• fyrbarnsmamma

Japp jag dyker upp så fort jag bara kan efter simskolan med barnen....ska bli kul att umgås lite med andra gravida....kram..

• fyrbarnsmamma

Jo här går det också framåt, börjar bli en aning rund nu och det börjar bli otympligt. Ska till Bm idag kl.10 och mäta och väga och så ska bli kul och se hur mycket magen växt. Är idag på v.25+5......kram allihopa..

• fyrbarnsmamma

Hej flickor,
    Kan inte garantera att jag kommer på lördag för barnen ligger i maginfluensa och kommer väl antagligen att åka på det själv också!
    Om inte annat så är jag ju bärare på bakterien och jag vill ju inte smitta någon av er för maginfluensa är ibland det värsta jag vet. Ifall jag inte dyker upp så får ni fika en extra för mig och hoppas ni får det trevligt, blir väl förhoppningsvis fler träffar snart, Kram från fyrbarnsmamma.....

• fyrbarnsmamma

Hej flickor,
    Kan inte garantera att jag kommer på lördag för barnen ligger i maginfluensa och kommer väl antagligen att åka på det själv också!
    Om inte annat så är jag ju bärare på bakterien och jag vill ju inte smitta någon av er för maginfluensa är ibland det värsta jag vet. Ifall jag inte dyker upp så får ni fika en extra för mig och hoppas ni får det trevligt, blir väl förhoppningsvis fler träffar snart, Kram från fyrbarnsmamma.....

Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad