simrishamn, tomelilla, ystad
Jag bor inte på Österlen, men ungefär mellan Sjöbo och Ystad, kanske också kan få vara med på ett hörn? Bf 24 mars, så jag har inte såå långt kvar. Kul med kontakter lite på nära håll.
Jag bor inte på Österlen, men ungefär mellan Sjöbo och Ystad, kanske också kan få vara med på ett hörn? Bf 24 mars, så jag har inte såå långt kvar. Kul med kontakter lite på nära håll.
Flyttar upp tråden lite grand, kanske någon mer som kommer från vår vackra landsända. Ser att ni är beräknade några månader efter mig, hur mår ni? Verkar ju iofs vara några som har rätt mycket rutin på området. Själv mår jag bara bra, förutom en irriterande huvudvärk, längtar hem till min säng. Trevlig helg!
Precis som malinI härovanför jobbar jag i Lund och skulle därför föredra söndagen 8/2. Nästa vecka är tjock med föräldrautb, bb-besök osv. Inte rädd för hundar, inte heller allergisk. /Aprilmamma
Vad roligt att vi är en drös blivande mammor och mycket trevligt om vi kan ses! Jag har tidigare efterlyst skånemammor här men utan framgång. Jag bokar 8 februari i min kalender!
LoG, jag har skickat ett meddelande till din inbox, med mailadress. Hoppas att vi hörs snart!
Flyttar mest upp tråden så att vi kan fånga in fler i sydöstra Skåne som vill vara med. Nån som vet hur det går med mailinglistan?
Annars allt väl här, tidig morgon och trött, sovit dåligt i natt. Men det är ju fredag och jag ska gå hem tidigt, så det är väl OK. Tjingeling!
Kämpa på LoG!
Flyttar upp tråden igen så att vi hittar den när vi letar. Är det fortfarande aktuellt med den 8 februari?
Jag kan också baka något och ta med mig. Jag skickar min mailadress igen, LoG för säkerhets skull. Tjingeling och vi hörs!
Jag flyttar åter upp den här tråden. LoG, jag har fortfarande inte hört av dig, väntar på vägbeskrivning. Hur många är vi egentligen?
Jag såg Jennans inlägg om problem med mailinglistor, men det går ju ganska enkelt att lägga upp en egen lista, eller?
Jag ser fram emot söndagen, men vill ju gärna ha en vägbeskrivning (börjar känna mig tjatig...).