simrishamn, tomelilla, ystad
hej hopp, en till här bor mellan tomelilla o simrishamn mitt ute på "vischan"
bf 19/9 enl. beräkningarna, väntar barn 2
kram på er.
hej hopp, en till här bor mellan tomelilla o simrishamn mitt ute på "vischan"
bf 19/9 enl. beräkningarna, väntar barn 2
kram på er.
Hej allihopa, kunde ju varit himla skoj om vi kunde ses, alla som kan o ta en fika bara så där, helt oki hemma hos mig om ni ej e rädda för vovvar :),
ha det bäst
Louise
hejsan igen låter kanon, hur många här skulle tycka att det vore trevligt????????
'skriv här så vi vet hur många det blir,.
Är någon rädd/allergisk för hundar bör detta oxå skrivas, hör av er så snart som möjligt
ha det
kramar L
Förslag på träff hos mig den 28/1, 29/1 eller 8/2
något som passar någon???
Tid kvittar för mig utom på söndagen den 8/2 då det måste bli på eftermiddagen.
Hör av er när ni kna och om ni vill, och om ni e rädda för hundar
kram
lOUISE
kram
lOUISE
kram
lOUISE
hej allihopa, den 8/1 verkar vara det de flesta föredrar, kanske ska tillägga att våra hundar ej är inomhus bara på gården, kan stänga in de i stallet under tiden..ler
har ju däremot kattor inne, liksom du lindagumman (tror jag), klarar ni av dessa, annars går de ju oxå att stänga in.
Vad säger ni den 8/1? hos mig ute på landet?
Hej mailing lista var smart...vore glad om alla ville lämna sin "HEMMA" MAIL TILL MIG i min gb eller som ett mail, så skickar jag ut mer info till alla och väg beskrivning.
Hihi vad skoj det ska bli, har någon barn i 6-7års åldern så e det nog en uppskattad lekkamrat för min son...*Ler*
vi hörs
Kram L
det ska bli jätte kul tycker jag...hihi
fast jag e sjuk idag så detta piggader upp lite ivf....*skoj*
Kram på er vi syns ska bli jätte kul....
kanske rent av hittar lek kompisar åt våra barn oxå ;)
e ju oxå i v. 7 nu och har mått skit rent utsagt nu i ca. 5 dagar, riktigt illa ..urk.
hoppas på att det slutar snart
e trött och tycker detta e skit just nu...BLÄÄÄÄÄ
urk, ja jag hoppas att jag står ut med mitt illamående oxå.
Just nu e jag bar aosocial och illamående hela tiden.bläääääääää
ja den 8/1 kl. 15, passar det alla?
hur ska jag nu göra med vägbeskrivning till alla????
vore glad om nån kanske ville hjälpa till med lite fika eller så, för just nu mår jag så kasst at tjag inte ens kan titt apå mat:(
*ledsen*
känns som jag inte orkar va gravid alls.......phu
men men det går väl över, förhoppningsvis;)
Ska få tabletter mot illamåendet på fredag LÄNGTAR!!!!!!!!!
ha det bra llihopa
kram!
ja det låter som en bra idée, i vanliga fall älskar jag och baka o hade aldrig velat att nån skulle ha med sig något ,men nu mår jag så kasst så ni får tyvärr stå ut med det:(
Visst vissa adresser har ajg fått tror att det är från 4 st......
hör av er alla så snart som möjligt och gärna varifrn ni åker så jag kan beskriva lättast från ert håll.
Ha det bra
kram
jag har inte fått allas mail adresser, tänkte skicka till alla samtidigt men men.... skickar den till er mail här o hoppas att jag vet varifrån ni kör..
ha det
kram Louise
hoppas att ni alla har fått vägbeskrivningen då ajg ej fått svar så antar ajg det jag skulle däremot behöva ändra tiden LITE till kl. 16 opm det går för er då ajg ska hämta min son på kalas 15.30 hoppas det går för er alla
ska bli kul att synas fast jag inte har en aning om vilka som kommer vore glad om ni kunde maila mig och tala om vilka som kommer !
taCK
MVH
LOUISE
hej e tillbaka nu, phu har varit i sälen en vecka skönt men e tillbaka i verkligeheten nu.
Skriver mer när jag har packat upp....
läste något om en till träff e man välkommen? när var och hur isåfall?
Ha det bäst kramar
hej , allihopa jo här e det väl rättså okej förutom vissa slitningar i förhållandet.....(jag e hemsk nu för tiden)
illamåendet har bättreat sig och det börjar faktiskt bli bättre allting.
Vill passa på och önska Aprilmamma lycka till inför förlossning och allt man vet ju aldrig när det händer...*ler
ha det så bra allihopa
kram
hej , allihopa jo här e det väl rättså okej förutom vissa slitningar i förhållandet.....(jag e hemsk nu för tiden)
illamåendet har bättreat sig och det börjar faktiskt bli bättre allting.
Vill passa på och önska Aprilmamma lycka till inför förlossning och allt man vet ju aldrig när det händer...*ler
ha det så bra allihopa
kram
Aprilmamma, ja lund känner jag ju oxå till där finns inga parkeringar alls, det gör det i tomelilla precis utanför caféet tom...
hoppas vi syns allihopa, för mig hänger det på barnvakt just nu
kram
hej hoppas ni hade trevligt, jag kunde tyvärr ej komma som ni märkte, satt fast i Lund fel på bilen, ingen barnvakt och maken arbetade jaja sånt e livet, kanske blir det fler gånger, synd att så få kommer.
Kram på er alla
/Louise
Hej
GRATTIS JENNAN!
Vad skojigt!......hoppas allt gick bra....kramar på er:)
Med mig är det helt okej nu faktiskt mår bra mycket bättre, tack och lov, väntar och längtar till mitt UL som är den 6/4 ska bli så skoj......
kram på er allihopa!