Inlägg från: jennan |Visa alla inlägg
  • jennan

simrishamn, tomelilla, ystad

Jag hälsar dig välkommen i klubben!!!

• jennan

Jag såg inte café Oscar idag!! Så jag undrar om någon vill ge mig en vägvisning?? Jag trodde att det var det som ligger på en hörna, men det hette Reimans conditori..tror jag!

• jennan

Jag tyckte ändå att jag tittade när jag körde på torget igår...Måste vara blind!!!

• jennan

Ja, jag hoppas det! Jag har ju bf om 10 dagra....

• jennan

Vad tråkigt...fast maginfluensa vill vi VERKLIGEN inte ha!! Krya på er.

• jennan

Har de mammakläder på Eckerlunds...??? Det måste jag ha missat totalt! Men det är ju lite sent påtänkt för mig nu!!!

• jennan

Det var verkligen kul att träffas! Men nu är jag också helt slut....har köpt riskakor som jag får äta ikväll framför tv:n...medans min sambo käkar världens godispåse...livet är orättvist!!! Men nu är det väl snart över får jag hoppas!!!
    Vi hörs!

• jennan

Var hos bm idag...för sista gången hoppas jag!
    Bebisen är startklar, sa hon!
    Så jag hoppas att h*n ska komma nu innan söndag annars finns risk för att jag blir igångsatt nästa vecka, då den fortfarande är liten. (mätte på ul idag också).
    Tänkte bara rapportera lite!

• jennan

Hej på er!
    Idag kom jag hem från BB!!!
    Fick en flicka i onsdagsem!!! Hon vägde 3190 g och var 48 cm lång, så hon var inte alls så liten som de trodde....Barnmorskorna där undrade hur bm här mätte...???!!!
    En perfekt och alldeles underbar liten tjej!

• jennan

Tack!
    Skönt att illamåendet börjat ge med sig. Det är ju inget vidare...
    Irma är ett riktit matvrak och just nu tar hon igen sig efter kvällsmaten!

• jennan

TACK!
    Man kan väl säg som så här...att de hade en kakkorg på BB...den hade en flitig besökare!!!!!!!!!!!!!

• jennan

Flyttar upp tråden...vart är alla??? Hur är det med er???

• jennan

hej hej!
    Kommer bara inkikande med ett litet inlägg.
    Jag mår bra, åt MASSOR med kakor på min födelsedag igår:) Så sen mådde jag inte så bra...;)
    Irma växer så det knackar. Har gått upp mer än 500 g på 2v! Bra krut i matpacketen alltså!!!

Ha det gott!

• jennan

Vad roligt! Grattis grattis!

• jennan

Glad Påsk på er!
    Blir det någon tur ut på konstrundan eller? Själv tror jag inte det. Jag blir alltid knäpp på alla folk som far rundor som yra höns!!!

Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad