• enkeli
    Äldre 12 Sep 18:39
    27419 visningar
    137 svar
    137
    27419

    Brevvänner sökes :)

    Hejsan!
    Nu söker jag brevvänner.
    Har haft himla många brevvänner med åren,men efter ett tag så har allt bara runnit ut.
    Tycker det är så otroligt tråkigt :/
    Att skriva brev för hand och få handskrivna brev är ju så himla roligt.
    Så nu till er...Någon som vill brevväxla kanske?
    Ålder spelar absolut ingen roll,bara du inte slutar skriva efter ett par brev.
    Hoppas på att det ska finnas någon i allafall :)

  • Svar på tråden Brevvänner sökes :)
  • bluebr­ide
    Äldre 9 Oct 09:22

    jag har det lite körigt med ekonomin, men om ni säger till så skickar jag min adress till er så får ni börja skriva, så skriver jag så fort jag har råd med porto.

    Jag vill ha många brevvvvvvvvvvvvvvvvvv!!!!!!!!!! :)

  • Helen H 79
    Äldre 9 Oct 19:31

    Söker långskrivar-brevisar!!
    HOJTA TILL!!


    stolt mamma till Jonathan!!
  • jackli­n
    Äldre 10 Oct 10:39

    Hej igen!

    Fick ett brev igår från någon härifrån, men det stog inget namn eller någon adress, det var skrivet på rutit papper. Nu har jag tyvärr inte brevet med mig, men om jag minns rätt så var det en tjej på 23 år. Har 2 barn en flicka på snart 2 år och en pojke på 6 månader. Om jag nu miss rätt att det var så.

    Skulle vara kul om du känner igen dig och vet att det var du som skickade det till mig kunde skicka ett meddelande till min inbox eller i gästboken så att jag kan skicka ett brev tillbaks.

    Kram

    Ni alla andra som väntar på brev det kommer, har precis hittat alla brev igen efter flytten så ska sätta mig och svara på de.

  • Alcari­nque
    Äldre 10 Oct 10:44

    Går fint att skicka era adresser i min inbox om ni har lust =)

  • MissLi­lo
    Äldre 10 Oct 11:25

    jacklin....sorry e jag det. :D
    skrev på första kuveret som dottern rev sönder.
    trodde då att jag skrivit adressen i brevet som me d ala andra....men tydligen inte. :DDDD

  • jackli­n
    Äldre 10 Oct 11:27

    MissLilo:

    Hehe..okej, ja då förstår jag. Men skickar du adressen till min inbox så skickar jag ett brev till dig

  • jackli­n
    Äldre 10 Oct 11:28

    MissLilo:

    Jag såg att jag hade den adressen redan

  • flamma­n01
    Äldre 10 Oct 11:50

    Hej!

    Jag skulle oxå vilja ha brevvänner så jag hänger på denna tråd jag med. Sänd era adresser till min inbox så kan jag börja skriva.
    Kram

  • bluebr­ide
    Äldre 10 Oct 14:11

    jag vill fortfarande ha fler brev, men kan inte skicka några själv nu då jag inte har några pengar, men tackar i alla fall på en gång de 3 jag har fått från FL:are. men jag vill ha fler, så fatta tangentbordet och meddela mig så får ni min adress. Jag skriver alltid länge, jag slutar inte

  • Tesseg­osing
    Äldre 10 Oct 18:39

    Jag ställer gärna upp. Inte haft brevvänner sen man var liten ju. Satt faktiskt och tänkte på det häromdagen... Skriv gärna adress i inboxen eller något!

Svar på tråden Brevvänner sökes :)