• tessan8micke

Min tatuering har blivit sk*tful..

Snyft..jag har en tatuering på magen, eller precis ovanför troskanten på höger sida. Jag fick barn för lite mer än en vecka sen, nu ser den hemsk ut ju
    Alldeles jätteutdragen, det är ett kinesiskt tecken och strecken har blivit jättebreda och gråa...
    Egentligen vet jag inte vad jag ville med detta inlägget, bara klaga lite

Är det någon som varit med om samma och har ni gjort något åt det? Drar det kanske ihop sig lite allt eftersom?
    Jag funderar nämligen på om jag ska bli tvungen att fylla i den på ngt sätt..kanske bygga på den lite..hmm...inte än dock.

• Svar på tråden Min tatuering har blivit sk*tful..
  • Maroschka

Förhoppningsvis kanske den drar ihop sig med magen...va jobbigt.
    Just därför har jag låtit bli att tatuera på magen innan jag fött alla barn...men förstod du inte att det skulle töjas?

Men i värsta fall får du bygga på den som du säger Men skulle tro att den drar ihop sig med magen en del också, tror du inte?

• tessan8micke

Jo alltså..jag gjorde den här tatueringen för kanske 6-7 år sen, och då tänkte jag nog inte så mycket på att "den blir ful när jag får barn"...
    Hoppas den drar ihop sig lite i allafall

• colubrid

jag har en tatuering som sträcker sig från höft till höft..alltså över kärlekshandtagen och det blev lite blekt och fult eftersom jag ökad i omfång, men så länge huden inte blivit gropig osv så är det tydligen bara att fylla i =)

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Maroschka

Ja något fintgår det ju att göra iallafall....tatuerarna är u så jäkla skickliga så det är otroligt
    Hoppas den drar ihop sig dock

• tessan8micke

Näe gropigt har det inte blivit där..men den är ju så utdragen, så fyller jag i så blir den så stor och klumpig..blää, varför kan man inte tänka efter lite när man är yngre?! Jag fattade väl då att jag skulle skaffa barn nån gång...pucko jag.

• colubrid

du får väl vänta ett tag och se hur det verkar bli sen gå till en duktig tatuerare med nåt fint motiv i åtanke som han kan hjälpa dig att rita upp.
    Själv ska jag bara fylla i eftersom det bara blev färgen som svek mig och inte motivet =)

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • tessan8micke

Japp..får vänta ett tag och se..det dtör mig inte jättemycket men det är ju lite tråkigt.
    Skönt att du bara behöver fylla i!

• NovaAlexandra

Jag har också ett tecken där på magen och den är kort och tjock nu. Ser ganska rolig ut. Den har inte ändrat form igen tyvärr, 17 månader efter barnafödande.

/mamma till världens bästa Sanna
Svar på tråden Min tatuering har blivit sk*tful..