Gravid efter misslyckat ET med FET?
Hej!
Vi har just genomgått ett misslyckat IVF och undrar om det är många som lyckats bli gravida med FET efter det? Vi har ett ägg i frysen som vi vill använda innan nästa färskförsök.
Hej!
Vi har just genomgått ett misslyckat IVF och undrar om det är många som lyckats bli gravida med FET efter det? Vi har ett ägg i frysen som vi vill använda innan nästa färskförsök.
Jepp...här har du en....
Men vet att det finns en hel del till därute som lyckats på FET efter ET.
Vi gjorde ett färskförsök i månadsskiftet februari/mars- 06 som inte lyckades. Fick vänta en mens emellan och gjorde ett ostimulerat FET i slutet av april -06 som lyckades och jag är nu gravid i v 23...
Lycka till!!
Hej,
Vi gjorde en FET nu i aug och det gick hur bra som helst :)
Lycka till!
jag puttar upp för jag vill också veta
Godmorgon!
Här är en till! 2 färskförsök & 1 FET misslyckades innan vi äntligen lyckades vid vårt andra ostim. FET !
Är nu gravid i v33.
Kram & lycka till alla kämpar!!
Hej!
Har gjort två ET och lyckades på mitt andra ostimulerade FET!!! De satte tillbaka ett ägg och vid VUL visade det sig vara två små pyren!!! Enäggstvillingar!
Jag misslyckades med mitt första ET och fick 4 ägg till frysen. Jag fick vänta en mens innan jag gjorde mitt första ostim FET som lyckades och jag är nu gravid i vecka 38
Kram och lycka till allihopa
Åh vad skönt att höra! Grattis till er alla. Kram Hannah
Vill gärna höra fler historier!
Jag puttar upp jag med! Har gjort tre et, haft ett ma och ska göra mitt första ostimulerade fet efter jul någon gång. Vill gärna höra fler historier...
Millan76 vet jag blev det iaf, du kan ju fråga henne
Här är en till
Detta var vårt 3:dje & sista FET på första IVF.
Kolla in trådar i Väntar Barn forumet med rubrik typ svårt att få barn till gravid
ex
www.familjeliv.se/Forum-2-16/m14290469.html
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m10223212.html
Vad roligt! Grattis Agapanthus! Ska kolla in länkarna.
Det är trots allt den bästa moroten, att höra om dem det gått bra för!
Kramar