Flisan79 skrev 2006-09-24 01:08:13 följande:
Om din mens är försenad kan du ju testa . Vore ju toppen om det blev ett +. Ingen ide att ha förhoppningar innan BIM egentligen. Då blir man ju så besviken. Jag har left med tanken att inte tänka på det så mycket. det har gjort det lättare. Sedan har jag försökt få ordning på så mycket annat i livet som möjligt, vilket är bra om man väl lyckas bli gravid. Man vill ju kunna ge så mycket som möjligt till sitt barn.
JO hehe de ha du rätt i
asså jag fick på bim dagen dag 28 (när ja bruka få mens med rosenroten)
och jag fick en konstig blödning denna gr...
ja trodde och va 100% säker jasså nu komme mens fanen tänkte jag
jasså, de kom en sån där seg droppe och de kom kanske så stor som en 5 krona på hela
4h som gick och d eva inte mkt (med tanke på jag kan inte få stop på blödandet annas)
och jag hade lite små ont.. så ja trodde de skulle sätta igång dagen efter..
Men nopp inge då helle.. Mest när ja kissat och torkade mej kom de ljus ljus rosa färg
och sen tänkte ja inte mer på de..
men ja trodde ju de va mensen....
så ja väntade och tänkte eftesom de kommit aprikos färg innan och brunt innan mensen puttad e igång innan i tiden då.. så tänkte ja de komme nog..
hm.. jag väntade och tänkte inte så mkt på de...
och de kom mindre och mindre rosa färg...
kanske tog en halv dag för att komma kanske 4 droppa på pappret sedan...
de va skit irriterande och jag va ganska sur.. haha...
så ja va bomb säker de skulle komma... och ja va inte bered mamma skulle svara om ja testat mej så blomma hon upp med värsta snacket om barn vagn och allt
ja blev utan andledning arg och bitter och tänkte fanken jag vill inte ha barn...
men nu ha tanken sjunkigt in...
så nu hoppas ja mer på plus...
men med min otur tror ja inte så stor chans tyvär.. ha trot innan..
men ha ALDRIG VAT SÅHÄR..
de ha isf börjat med brunt och slutat i brun färg.. elle dylikt
men asså jag tog rosenroten i 30daga.. fö en på fl sa ja skulle testa de
eftersom ja inte blivit gravid innan
dum nog som ja va löd jag henne och ja nu sitte jag här osäker :-/
sucka.. de va ca 17 dagar sedan idag senaste "blödningens" första dag.. elle blödning och blödigt... men ja känne mej inte gravid..
så de e säker ingenting...