• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Pp)

när jag var 22 år hade jag en sexuell relation med en kollega till min mamma. Hon var 57 och oerhört härlig. Vi hade då och då sex på hennes kontorsrum som låg i rummet intill min mammas :) 

• Anonym (Everything, everywhere, all at once)
    Anonym (-.) skrev 2025-07-29 16:55:09 följande:
    Man kan aldrig veta om ett offentligt ställe i naturen är undanskymt. Då får man nästan ge sig ut på natten isåfall. Naturen kan man njuta av ändå förresten, närsom. 
    Det räcker fint att man drar sig bakom några buskar på lagom avstånd från närmaste gångväg. Det är på inget vis olagligt att ha sex t.ex. i en hage utomhus om man inte börjar medan människor redan är där och kan se en.

"Nyheter24 ringde Christer Nordström som är presstalesperson hos polisen i Uppsala för att reda ut frågetecknen kring sex ute i det gröna.

? Att ha sex utomhus är inte ett brott i sig men sen beror det på vad personerna i fråga har för motiv till det. För är det till exempel barn i närheten som ser så är det inte så lämpligt och i vissa fall kan det handla om ofredande, säger Nordström till Nyheter24.

Nordström menar att personerna i fråga har ett ansvar för sin omgivning. Det handlar alltså om tid, plats och vilka som ser det. Det betyder alltså att det inte är okej att ha sex om det finns folk i närheten som kan ta illa vid sig.

Men vad gör då polisen om någon ringer och känner sig ofredad av personerna som har sex i naturen?

? Vi har haft några påringningar där personer som sett det har ringt polisen. Då åker vi dit och ber de att antingen gå hem eller åka någon annanstans, säger Christer Nordström till Nyheter24.

Så i de flesta fall så får man bara en tillsägelse av polisen om att man får välja en annan plats att göra det på."

nyheter24.se/nyheter/inrikes/849080-ar-det-olagligt-att-ha-sex-utomhus-sa-har-sager-lagen

• Anonym (-.)
    Anonym (Everything, everywhere, all at once) skrev 2025-07-30 14:29:04 följande:
    Det räcker fint att man drar sig bakom några buskar på lagom avstånd från närmaste gångväg. Det är på inget vis olagligt att ha sex t.ex. i en hage utomhus om man inte börjar medan människor redan är där och kan se en.

"Nyheter24 ringde Christer Nordström som är presstalesperson hos polisen i Uppsala för att reda ut frågetecknen kring sex ute i det gröna.

? Att ha sex utomhus är inte ett brott i sig men sen beror det på vad personerna i fråga har för motiv till det. För är det till exempel barn i närheten som ser så är det inte så lämpligt och i vissa fall kan det handla om ofredande, säger Nordström till Nyheter24.

Nordström menar att personerna i fråga har ett ansvar för sin omgivning. Det handlar alltså om tid, plats och vilka som ser det. Det betyder alltså att det inte är okej att ha sex om det finns folk i närheten som kan ta illa vid sig.

Men vad gör då polisen om någon ringer och känner sig ofredad av personerna som har sex i naturen?

? Vi har haft några påringningar där personer som sett det har ringt polisen. Då åker vi dit och ber de att antingen gå hem eller åka någon annanstans, säger Christer Nordström till Nyheter24.

Så i de flesta fall så får man bara en tillsägelse av polisen om att man får välja en annan plats att göra det på."

nyheter24.se/nyheter/inrikes/849080-ar-det-olagligt-att-ha-sex-utomhus-sa-har-sager-lagen

De borde bli bötesskyldiga. Blottare är psykiskt sjuka creeps som tror att folk vill se deras fula kroppar men där sanningen snarare är den rakt motsatta.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Drömmen om en kollega)

Borde veta bättre, det är inte brottsligt att ha sex utomhus. 

• Skåneman70

Året var 1986, full , dum å kåt så hamnade jag och kvällens ragg i domkyrkan i Lund. Lite udda men sånt händer när man är lite på lyset.

• Anonym (Kyrkråttan)

På en kyrkvind! Tungan ute

• Pussan

I baksätet på en öppen bil som åkte runt i staden. En minst 20 år gammal fantasi som jag fick uppleva för några år sedan. En helt enastående adrenalinkick!

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Pp)

Har redan svarat i tråden men glömde bort att jag hade ett krogragg med min fd tandhygienist. Också det en äldre donna. Vi har bara kunnat skratta åt det och setts nån mer gång efter det och jag går fortfarande hos henne. Hon är väldigt kompetent. 26 äldre än jag :) 

• Sharpshooter
    Anonym (Pp) skrev 2025-09-29 09:34:43 följande:

Har redan svarat i tråden men glömde bort att jag hade ett krogragg med min fd tandhygienist. Också det en äldre donna. Vi har bara kunnat skratta åt det och setts nån mer gång efter det och jag går fortfarande hos henne. Hon är väldigt kompetent. 26 äldre än jag :) 

Hur kan det vara du fd tandhygienist när du fortfarande går hos henne?
  • Anonym (Nick)

Hade sex med en helt okänd ung tjej inne i bastun på relaxen på Steam hotel i Västerås i fredags kväll!

Hon tog min hand när jag gick in i bastun och vi började hångla i mörkret. Såg henne sen med sitt sällskap nere i restaurangen och hon blinkade! Tungan ute Gissar att hon var mellan 25-30! 

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.