Inlägg från: Citylatina |Visa alla inlägg
  • Citylatina

blygdläppsoperation

Jag har gått igenom en sån operation, det var så otroligt lätt gjort så jag knappt kunde tro det när jag vaknade upp.

Jag gjorde det på kirurgcentrum i Stockholm och det gick på 12000 kr inklusive sövning (1000 kr).

Jag gick dit på en gratis konsultation och bestämde tid för operation några veckor framåt. Dagen för operationen går jag dit och de tar hand om mig så otroligt gott så jag blev rörd. De verkligen skämde bort mig. Jag fick lägga mig på en säng/bår och fick lugnande medel vilket redan gjorde så jag somnade visst, var så smidigt sen sövde de mig. Jag vaknade upp i min egen säng, de hade flyttat över mig dit medan jag sov och jag vaknade upp brevid narkosläkaren som fått mg att vakna med spruta eller något. Jag fattade ingenting och frågade när jag skulle in för operation? Det är klart redan säger han då. Jag blev helt paff men väldigt lycklig.

Sen kom läkaren in och sa att allt hade gått jättebra och att jag skulle gå hem senare den dagen. Jag låg och tittade på tv och fikade lite och hade det skönt faktiskt. Hade inte det minsta ont, sved ingenting troligen bra med smärtlindring innan jag vaknade. Jag var där några timmar sen tog jag tåget hem utan problem. Jag var bedövad där nere i några dagar men kände ingen som helst smärta faktiskt, ingenting förvånande nog. Bedövningen gick bort kanske två veckor senare och allt kändes precis som vanligt.

Och jag var så otroligt nöjd över resultatet att jag nästan grät när jag tittade med en spegel. Sedan lossnade stygnen av sig själva, de absorberades av kroppen och resten lossnade självt några veckor senare.

Så jag blev väldigt nöjd och togs om hand om jätte bra. Tänk dock på att man kan ha olika sk komplex. Om man har bulligt venusberg så går det inte ner med operationen utan man tar bara bort inre blygdläpparna så långt det går och det var de jag gjorde. Dock finns det vad jag hört även fettsugning för ett bulligt venusberg om man lider av det .

Om ni har komplex för för stora blygdläppar så gör operationen, gick otroligt smidigt och var absolut ingenting att oroa sig över, det bästa jag gjort någonsin.

Maila mig om ni vill fråga något mer

• Citylatina

Jo och så fick man avstå från sex i två månader men det är ju inga problem då det ju bara är tillfälligt och definitivt värt det. Sen kan man sexa loss som duracell-kaniner

Svar på tråden blygdläppsoperation