• Anonym

blygdläppsoperation

Jag har bestämt mig för att göra en förminskning av de inre blygdläpparna. Är det någon här som har gått igenom en sådan? Hur går det till? Hur känns det efteråt? Hur mycket kostade det?
    För att undvika kommentarer om att det jag gör är onödigt och utseendefixerat, så vill jag påpeka att jag endast gör detta pga bekvämlighetsskäl.
    Jag funderar på att göra operationen på Akademikliniken i Sthlm, de verkar ha en stor erfarenhet av detta.
    Tack på förhand!

• Svar på tråden blygdläppsoperation
  • Anonym

Vill me göra..vad ä stora för dig?? mina hänger ju ner inte snyggt asså.skäms för detta & vill inte att killen sak slicka mig pga detta½!

• Anonym

Tack för svaren (även om det är få). Svar på frågan ovan: Stora blygdläppar för mig är inte blygdläppar som hänger ner lite innanför de yttre. Så har ju de flesta. Utan stora blygdläppar för mig är när de är klumpiga och så pass stora att man inte kan sitta ner och cykla, inte kunna sitta med benen i kors, inte kunna använda dagens moderna jeans, inte kunna rida, inte kunna använda stringtrosor, inte kunna genomföra ett helt samlag utan att behöva hålla isär blygdläpparna. Det är för stort för mig...

• Anonym

110 klick, och inga svar....?

• Anonym

skäms för mina för att d eä stora hänger ner 3 cm elle rnått..
    men ingen har klagat & ja kan cykla å så de skaver inte...

• Anonym

Hjälper till att puffa upp tråden lite.
    Vet hur det känns! Jag har (hade) stora blygdläppar också. Men av nån underlig anledning så blev dom mindre sen jag fött barn. Tycker det borde va tvärtom, men inte de!

• Anonym

hur stora va de förut & hur stora ä dom nu?

• Anonym

förr stack dom ut ca 1-2 cm. kanske inte såå mkt men ändå. Nu är de bara ½-1 cm ungefär..

• Anonym

skillnad ju:) hoppas de blir så här oxå då..haha ..men inge fel me stora heller... kvinnligt;)

Svar på tråden blygdläppsoperation