• Anonym

blygdläppsoperation

Jaa :) Nä verkligen inte. de är nog bara vi själva som tänker på att dom är stora! Men jag förstår verkligen att man vill operera om man har de problem som ts beskrivr! själv hade jag bara lite problem med tajta jeans...

• Anonym

okok..-.ja har inga problem men tycker d eä stora:P
    de får va som d eä-

• Anonym

va kosta de & vart gjorde du den? hur stora hade du o hur blev resultatet?

• Anonym

Hur mycket kostade din operation, och hur blev resultatet? Hade du också problemen som jag har, innan operationen? Jag ska tillägga att jag alltid har haft stora blygdläppar, men det blev mycket värre efter förlossningen. Mitt största problem är att klitoris hänger ner väldigt mycket, och det medför ett väldigt obehag.

• Anonym

Har precis lakadant problem...lider jättemycket utav för stora blygdläppar:/ gör ont ibland när jag går om jag har tajta byxor på mej, eller trosor..även vid sex e det ett problem så jag hade gladerligen varit utan sex två månader bara för att dom skulle försvinna lite. Har hört att man kan få en gratis op av ländstinget..om man då lider jättemkt av det och det e ett medicinskt problem.

• Anonym

Tack så otroligt mycket för era svar! Så skönt att vi tjejer kan hjälpa varandra med sånt här! Jag har känt mig kränkt av andra trådar i ämnet, där vårt problem inte tas på allvar. De som inte tror oss har definitivt inte detta problem! Jag hade just Akademikliniken i tankarna, men så såg jag ju nu att de inte gör klitorislyft. Det är ju mitt största problem, att klitoris hänger ner.
    Citylatina: Gjorde du ett klitorislyft på kirurgcentrum?

• Anonym

Jag glömde skriva: Citylatina: Hur kan jag nå dig utan att andra ser vem jag är? Jag är inte lika modig som dig

• Anonym

Jag har förminskad mina för 6 år sedan på Akademikliniken för 10.000 kr Supernöjd!

• Anonym

Jag gjorde en sådan operation via landstinget och behövde inte betala ett endaste öre. Mina blygdisar var absolut inte något extremfall, jag bara sa till min gynekolog på sjukhuset efter en cellprovskontroll att jag var besvärad av mina blygdläppar. Han satte upp mig på en lista och ett par månader senare fick jag operera mig. Efteråt var det förstås ömt och så med stygnen, men det var helt klart värt det!

Svar på tråden blygdläppsoperation