• Henax

Butiker liknande "Tiimari" i Stockholm?

Finns det nån som vet om det finns nån/några butiker liknande "Tiimari" i Stockholm? Har för mig att det bl.a. hade butik i Täby förut men nu verkar Norrtälje vara det närmsta. Och det är lite väl långt..
    Är på jakt efter presentpapper, presentaskar m.m. Så har nån nåt bra tips så blir jag glad!!Glad

• Svar på tråden Butiker liknande "Tiimari" i Stockholm?
  • MammaFia

Här handlade jag alla papper till vårt bröllop/dop. Deras priser låg under Panduros å Gallerix. www.skapahobby.se/

• helenagbg

hmmm.. det finns här i angered, första gången jag hör om den ngn annanstans.

• Henax

Tjoho, vilka snabba svar! Glad 

Bride of Rocky, nej det finns tydligen inte kvar i Farsta heller?! Förstår inte varför det plockar bort en sån rolig butik...Fundersam
    Mamma Fia, ska kolla in skapahobby.se! Och Panduro såklart! Glad

• MammaFia

Jag var inne i butiken i början av sommaren. Ska dit snart igen då jag måste göra tack korten Det är en rätt liten butik, men de har jätte mycket saker.

• MotherOfTwo

Jag tycker Åhlens, NK och IKEA har haft bra presentpappaer och kartonger. Jag skriver har haft för det var nog 1,5 år sedan jag handlade.
    Jag saknar också Tiimari.

• Carolina1979

Skapa är kanon - där var jag i somras på semestern uppe i Sthlm, rekommenderas verkligen! Supertrevlig personal har de också!

• Henax

En tur till Skapa blir det eftersom ni verkar så nöjda!Glad Ska nog ta en sväng in på NK också.

Tack för er hjälp!Glad

• miniGrynet

kista galleria finns dom i!

• miniGrynet

Ber om ursäkt, jag hade fel.
    Tittade nu på Kista gallerias hemsida, men där står inte Tiimari med längre, dom har kanske tagit bort den där med då. Konstigt!
    Den som är så rolig och bra att köpa lite smått o gott i!

Lycka till med letandet och shoppandet i alla fall!

Svar på tråden Butiker liknande "Tiimari" i Stockholm?