Var Dr Phil otrogen?
Ja hur var det egentligen? Minns att det stod något på löpsedlarna för några år sedan men fick aldrig klarhet i det.. och tidningarna skriver ju det dom känner för.
Någon som vet?
Ja hur var det egentligen? Minns att det stod något på löpsedlarna för några år sedan men fick aldrig klarhet i det.. och tidningarna skriver ju det dom känner för.
Någon som vet?
Jag har för mig att han var det för det togs upp i ett program.
visste jag inte.
Oj!!
VA?! Allvarligt? Skedde det i hans nuvarande förhållande?
Nej, Jag har för mig att det var hans första fru som det blev massa skriverier om att han träffade sin nuvarande fru medan han fortfarande var gift med sin första fru, men att de hade varit separerade en längre tid....
Jag har för mig att det var så att han varit gift förut, innan han gifte sig med brunetten som är mamma till hans barn och som alltid finns med i studion, och att han var otrogen mot den första frun. Har också för mig att han var i 20-års åldern då, så det var ju inte igår precis.
Stod det inte nåt om atthan var en tyrann som arbetsgivare oxå? Läste att han o Oprah var ovänner, o att hans som tydligen gift sig med en porrskådis?
Jag som alsdrig kan mycke skvaller har plötsligt hört en massa..*S* Blir kanske så när man sitter för mycket framför datorn..*S*
Ooooo....inte bra dr Phil.
Hur ska nya frugan kunna lita på att han inte kör samma taktik igen... Även om det var länge sen.
Ja han har säkert många fula fiskar den mannen
Vet att han var otrogen mot sin första fru som han gifte sig med i 20-årsåldern.
Tror inte att han är det mot sin nuvarande, när skulle han vara det? Hon är ju med honom hela tiden...!
morzan4 Ja precis, han får ju inte ens gå ur studion själv
HAn berättade i ett program att han varit otrogen åtskilliga gånger under sitt första äktenskap och att det äktenskapet överhuvudtaget inte fungerat. Tillsammans med sin nuvarande hustru har han sina barn och så vitt han säger själv är han henne trogen
Tack för alla svar!
Låter logiskt (och bra) att det "bara" var med hans första fru. Får hoppas att han lärt sig sedan dess
Tycker ju om Dr Phil.. och det påverkar ju hans trovärdighet lite om ha ska sitta och berätta för andra par hur de ska kunna göra varandra lyckliga om han ställt till det sådär för sig själv. Men, men. Vi begår alla misstag. Huvudsaken är att vi gör bättre när vi vet bättre som Dr Phil själv hade sagt!
Ciao!