• fjellet

Syskonvagn på längden

Hallå! Tacksam om någon av er kan hjälpa mig: var hittar man en modern syskonvagn som går på längden istället för på bredden? Jag såg en på stan en gång, men dumt nog gick jag inte fram och frågade. Eller har ni tips på en annan smidig syskonvagn som kan passa när man har det trångt. Har ett syskon på gång, och bor på tredje våningen utan hiss. Det blir en utmaning... Tror ni det funkar?
    Ha det fint!
    Hälsningar från E

• Svar på tråden Syskonvagn på längden
  • Pallas

Lorina: Hur stor bil måste man ha för att få plats? Måste man demontera hela vagnen om man inte har en Chevrolet Tahoe?

• siamesen

Jag bor i Frankrike sa här finns den..men som Lorina sa sa finns den att fa tag pa pa nätet.*

Jag har trillingvarianten till mina 2 pojkar och den är lätt att köra, lätt att packa in i bilen..sätena är stora och bekväma för barnen.

Det kânns som om den rullar helt sjâlv utan att man ens behöver skjuta pa..älskar var vagn jag med

Och sa är den snygg

• fjellet

Stort tack för alla tips! /E

• AnnaGBG

Jag har en som heter Babywelt tandem. Den är helt ny och jag har aldrig använt den, för min 2-åring VÄGRAR sitta i den...? Du får kolla efter den på Blocket inom den närmsta framtiden... ( Fick ej lämna tillbaks den, då vi ej hade kvar originalkartongen )

Ska se om jag kan hitta någon bild åt dig...

• siamesen

Jane har en ocksa kom jag pa..Power Twin tror jag den heter

• nattuggla

HAr en ABC DESIGN TANDEM syskonvagn, fullt ligläge bak, viloläge fram. Är mycket nöjd eftersom den ryms in i bakluckan på min Toyota Corolla:)

• Dalkulla74

Här finns ett till alternativ på syskonvagn på längden: Quinny Freestyle 4XL. Jag har inte någon själv men tycker den är cool! Finns dock inte att köpa i Sverige längre utan måste köpas från tex Tyskland.

home.swipnet.se/iteq/vagn/Bilder.htm

• Yinsan

Gillade jane power twin på bilderna, såg välsigt smidig ut, en sån vill jag ha, är det någon som har provat den??

• siamesen

ska tydligen finnas pa mingalleria.se..fast sajten verkar fixas till just nu.

• soldis

fjellet: jag har sett en på babyproffsen i linköping (de tillhör sagoland) du kan ju ringa dit och fråga, de kanske kan maila över någon bild.

Svar på tråden Syskonvagn på längden