jaaaaaaaaaaaaaaa! grattis till alliansen!
Nåja det vara nog inte så länge *S* FYRA partier som ska kunna enas också har de ju MAUD! Det blir nog snart omval ska ni se!
Nåja det vara nog inte så länge *S* FYRA partier som ska kunna enas också har de ju MAUD! Det blir nog snart omval ska ni se!
Hur mycket tjänar ni som tror det blir så himla mycket bättre med en blå regering? Själv tjänar vi bra och det blir nog ändå sämre för oss med en blå regering. Sänk skatterna och höj ALLTING annat!!!!!! Slå på de som redan ligger! Förstår inte hur man tänker! En dag är det kanske jag som ligger där utblottad fast jag har det bra idag!
Hur kan man stå och tro att man är en vinnare (Fredrik.....) när flest röster gick till Sossarna? Jag hade ALDRIG kännt mig som en vinnare om jag inte fått folkets majoritet!
Vet ni vad en hjärtoperation kostar? Vår dotter hjäropererades när hon var 1 år gammal och det gick inte att teckna någon försäkring på henne när hon föddes!
Någon som vågar sig på en gissning vad en magnetröntgen kan kosta??????
Mingos så för att DIN bror öppet erkänner detta så är majoriteten av de arbetslösa och sjukskrivna som honom????
Min bror är knarkare och nej jag tror inte att majoriteten av sveriges befolkning är knarkare
Ja hur många av politikerna fuskar inte, hur var det nu med Reinfeldts barnflickor?????
Ja nu är det slut på gratis sjukvård åt våra barn!
Vi ska nog ha råd att ta våra barn till läkaren (även vår dotter som går på MÅNGA besök pga sitt handikapp) men jag tänker på den ensamstående mamman med låg inkomst!
I framtiden skulle det bli så att om man vill få tillgång till bra sjukvård så skulle man betala för den själv. Givetvis skulle det finnas allmänna sjukhus MEN kanske finns det någon här som vet HUR det fungerar i USA??????????