jaaaaaaaaaaaaaaa! grattis till alliansen!
Vill bara påpeka att VI har bra inkomster och jag oroar mig inte för egen del! Däremot den dagen min dotter växer upp så.......
Sen så tänker jag på andra än mig själv i första hand!
Vill bara påpeka att VI har bra inkomster och jag oroar mig inte för egen del! Däremot den dagen min dotter växer upp så.......
Sen så tänker jag på andra än mig själv i första hand!
Solidariskt! *S*
Alltså nog kommer det att bli avgifter för våra barns sjukvård! Varför inte låta dem med låg inkomst få gratis sjukvård och vi andra som KAN betala kan göra det!
Musli!
Antagligen känner du någon med en bra försäkring *S*
En försäkring kan inte VEM som helst få det är skillnaden! Redan idag är det svårt att få en försäkring på sina barn. Det kan vara en liten notering i bvc journalen och man blir nejkad försökring! Och de barn som inte föds friska??????
Min kommun är blåare än Lidingö! Jag är glad RÖD för det *S*
När börjar den sänkta FP gälla??
Visst är det sagt att FP ska sänkas till 75% eller??
Tro hopp och kärlek!
Nej, det kommer inte bli som i USA, svenska folket får nog upp ögonen ganska så fort, så MAX fyra år men själv tror jag det blir snabbare än så!!!!!1
Trynträ!
De fick ta tillbaka det där om att begränsa antalet VABdagar!!!!
kom ihåg att det inte blir moderaterna som kommer styra!!!!!1
Ska i varje fall bli intressant att se hur de fyra partierna kommer att kunna samarbeta
Jag oroar mig i alla fall för egen del för mina pengar på banken, för nog minns vi väl hur den svenska krona försvagades förra gången moderaterna tog makten??
Trynträ!
Håller delvis men inte helt! För nog kommer det bli sämre för de som är hemlösa idag som hade kunnat få hjälp!
Lullis
Förstår att du är låginkomstager eller nej du är nog utan arbete helt och hållet och din man också! HURRA för vården UTAN försäkring!!!!!!
Odella!
Precis vi har färre hemlösa än de flesta länder!
Lullis!
Jag antar att de som jobbar på McDonalds också kan försörja sina fruar och barn på EN inkomst???
Musli!
Det var ett svar till Lullis som bor i USA och där är allt så bra hon blir försörjd av sin man!