Åka till Ullared på en lördag?
Vi vet inte om vi ska åka till Ullared en tisdag eller lördag,tänkte åka med vänner som också väntar barn men då funkar endast lördag.. möjligtvis...
Så vilken dag är där minst folk?
Vad är ditt bästa köp därifrån?
Vi vet inte om vi ska åka till Ullared en tisdag eller lördag,tänkte åka med vänner som också väntar barn men då funkar endast lördag.. möjligtvis...
Så vilken dag är där minst folk?
Vad är ditt bästa köp därifrån?
LÖrdagar är inge bra i ullared, massor massor me folk å trångt. Tisdagar passar nog bättre om ni vill ha något lugnare shopping. hittar alltid massor när jag är i ullared så ja får väl säga allt är mitt bästa köp då
både tisdagar och lördagar är lite dumma dagar,tycker jag som jobbar där.. tisdagar är det flest bussresor dit, o väldigt mycket folk mitt på dan, och lördagar är värst av alla dagar..
jag skulle rekommendera en måndag eller torsdag tror jag..
Rekommenderar inte heller en lördag. Då är det oftast lååååång kö!! Och alla slåss med korgarna där inne..*puh*
Ska ni ha barngrejer, så är babysittern där för 189:- jättebra. Och så har de ju massor med barnkläder oxå!
Vi har tyvärr bara dom dagarna att välja mellan. vilken är isåfall bäst utav dom då?Sambon är bara ledig på tisdagar och har ingen möjlighet att ta ledigt...
Då tycker iaf jag en tisdag. Men då ska ni nog inte vara där när de öppnar..utan lite senare på dagen. Sista timmarna innan de stänger typ. Då brukar jag slinka in! *ler*
ja det sa min sambo oxå bättre efter lunch
TISDAG!!!!
Lördagar e inte bra dagar!
Vi va där nu i lördags. Fick ställa vagnarna å gå å lasta av med jämna mellanrum!
Sååååååå mycket folk!
Stod 37 min i kö för att få en läsk! Nix ta en tisdag!
Har varit där lördagar då det bara varit att gå rakt in & Ut. så det är nog väldigt olika hur mycket folk det är...
det blir tydligen en lördag vi ska dit.. mitt i månaden. innan barnbidragen dock.. väldigt skönt..
Kul!! Nu är det FULLT med julgrejer där!! *ha ha*
Men tiden går ju fort..*ler'
själv ska jag in dit imorgon & köpa lite blockljus. De har fått in massa jättefina.