• Hoppentoss

Varning Tester

Hej alla...

Vill bara varna för testen man får på sjukhuset och Rfsü test....

Detta hände...Från min dagbok...
    2006-09-07 Tjuvtestade....Ojojoj...det vart + Oj hoppas hon/han vill stanna kvar.... ååå ont i magen....

2006-09-09... vaknade mitt i natten och drömde att en gubbe (av högre makt) hånskrattade och sa att dom baran skämtat..det finns ingen baby... Jag tjvtestade igen mitt i natten.... Det var fortfarande + vilken tur...

2009-09-14 TESTDAGEN
    Oj....Det vart minus!!!!!! Varför......Vi som skall åka bort...hur skall jag göra....Sluta med medecinerna?? men varför känner jag metallsmak??? Nä....en test till tar vi...

2006-09-15...
    - igen!!..... Fattar nada....Men...det var icas test...dom som var positiva var en annan....Jag fåt köpa en sådan innan vi ger upp....Jag har för mycket konstiga känningar för att tro detta......

2006-09-17
    Testade igen...Denna gång Apotekets igen.... Det vart klart +++++++++++++++
    Vilken tur att jag var envis med medercinerna. Jag kunde ha dötat min lilla plutt....

2006-09-18 Testade igen för säkrehetsskull....Klockren ++++
    Det betyder att babyn är kvar...
    Ringde USÖ Dom berättade att dom hade haft lite problem med testerna. därför ökat ut provtiden för att komma i bukt med problemet. Tack för att man är envis ibland och tack för den metalliska smken i munnen...TACK för att lillen är kvar fortfarande....MEn snälla babyn....Stanna alla nio månader så gör du mig till världens lyckligaste mamma....

Ultraljud den 5 oktober....Det är nästa etapp... Bara att hålla tummarna att hon/han är kvar...

VILLE varna andra gör en andra test med apotekets så ni inte slutar med medecinen och babyn dör...

Kramis Tossan

• Svar på tråden Varning Tester
  • Sanna73

Om de vet att det är fel på testen, varför byter de inte då?

Och GRATTIS till plusset

• 81a

Det kan vara ett plus men blivit ett missfal l utan att du märkt nått om det är väldigt tidigt

• CanelaCaliente

Jag blir oxå galen på tester. Mina e ju såå svaga..men trots det så finns där ju 2 streck (bild i mitt galleri). Det borde inte finnas något fantomstreck om man ska kunna lita på testen. Det e ju jättejobbigt när man tror att man e gravid fast att man inte är det

• CanelaCaliente

Glömde ju säga grattis till dej *hihi* Hoppas allt går bra! När e det beräknad nedkomst? *nyfiken*

• Hoppentoss
    Tack för alla lyckönskningar...

Jag vill att alla som gör provrör skall se detta och kanske ta en extra test...så det inte blir något galet för dem...

Kramis Tossan
  • Hoppentoss
    Tack för alla lyckönskningar...

Jag vill att alla som gör provrör skall se detta och kanske ta en extra test...så det inte blir något galet för dem...

Kramis Tossan
  • izadora

Inte för jag vet riktigt vilken behandling du ´har gjort, men vissa av de mediciner man tar kan ge utslag som possitivt på vissa test. Det har de sagt till mig hos läkaren i alla fall. Speciellt proggisarna kan visa plus. Men kan ha fel!!

• Emmiez

va härligt att det var plus trots allt

Lycka till!

• Hatter

Grattis :)

Själv tog jag hur många test som helst, gick också till läkaren och tog test där med...de visade alla minus fram till ca 2 veckor efter beräknad mens!

• Hoppentoss

Hatter.
    Tack..
    det är otäkt när det är så... när man tar supparna för att babyn skall stanna...så visar det minus så skall man sluta...vilket kan inbära om testen visar fel...att babyn dör.....

Svar på tråden Varning Tester