Varning Tester
Hej alla...
Vill bara varna för testen man får på sjukhuset och Rfsü test....
Detta hände...Från min dagbok...
2006-09-07 Tjuvtestade....Ojojoj...det vart + Oj hoppas hon/han vill stanna kvar.... ååå ont i magen....
2006-09-09... vaknade mitt i natten och drömde att en gubbe (av högre makt) hånskrattade och sa att dom baran skämtat..det finns ingen baby... Jag tjvtestade igen mitt i natten.... Det var fortfarande + vilken tur...
2009-09-14 TESTDAGEN
Oj....Det vart minus!!!!!! Varför......Vi som skall åka bort...hur skall jag göra....Sluta med medecinerna?? men varför känner jag metallsmak??? Nä....en test till tar vi...
2006-09-15...
- igen!!..... Fattar nada....Men...det var icas test...dom som var positiva var en annan....Jag fåt köpa en sådan innan vi ger upp....Jag har för mycket konstiga känningar för att tro detta......
2006-09-17
Testade igen...Denna gång Apotekets igen.... Det vart klart +++++++++++++++
Vilken tur att jag var envis med medercinerna. Jag kunde ha dötat min lilla plutt....
2006-09-18 Testade igen för säkrehetsskull....Klockren ++++
Det betyder att babyn är kvar...
Ringde USÖ Dom berättade att dom hade haft lite problem med testerna. därför ökat ut provtiden för att komma i bukt med problemet. Tack för att man är envis ibland och tack för den metalliska smken i munnen...TACK för att lillen är kvar fortfarande....MEn snälla babyn....Stanna alla nio månader så gör du mig till världens lyckligaste mamma....
Ultraljud den 5 oktober....Det är nästa etapp... Bara att hålla tummarna att hon/han är kvar...
VILLE varna andra gör en andra test med apotekets så ni inte slutar med medecinen och babyn dör...
Kramis Tossan