• Puff Mummy

Liberoklubben - vad fick ni?

Gick gladeligen med i Liberoklubben och har nu två frågor:

1. De gör en stor grej av att man ska ringa ett särskilt nummer (typ kundtjänst) om man får tvillingar. Gjorde det men fick bara ett paket. Skulle så gärna vilja ha en Liberogroda till. Har ni andra fått någon särskild behandling för att ni fått tvillingar, typ två paket eller något?

2. Har klippt kaninkuponger från blöjpaketen som en gnu och har kommit upp i 20 stycken. Men inte fått något erbjudande mot att lösa in dem mot rabatter eller någon pryl, annat än de 5 i det första (och hittills enda) försändelsen från Libero. Mina kids är nu 4 månader och hade det inte varit för kupongerna hade jag inte hållit fast så hårt vid Libero. Någon som vet när man får fler erbjudanden?

Tänkte ringa Libero, men ville kolla vad er erfarenhet är?

• Svar på tråden Liberoklubben - vad fick ni?
  • zazla

Vet inte hur det är när man har tvillingar men de är faktsikt lite sega med de där märkena. Jag har fått grodan, en prasselbok och precis skickat iväg märken för att få en kanin. Min dotter är 9 månader. Antagligen så kommer det ett erbjudande om prasselboken snart. Har för mig att jag fick den i april och min dotter är född i december.

• S vali s

Min dotter är 11mån vi har fått grodan, prasselbok, kanin o nu sist en pyjamas Kommer väl erbjudanden var tredje månad tror jag

Den late får brått när det blir kväll
  • Gul13

Jag har fått samma som Svalis + ett par strumpor.
    + en massa rabattkuponger på blöjor. HIttills. Nu sparar jag till tre kasperdockor.

• Jenny K

Jag har inte fått ett enda erbjudande! Sparade oxå på dessa kaniner på blöjpaketen men här om dan lessnade jag och slängde dem! Är det så att man måste ha kvittot kvar oxå? Det var det en som sa till mig...

• Jennie Brunflo

Min dotter är 4 månader och vi har bara fått det där första kuvertet där man skulle skicka in 5 märken.

Sedan ska man skicka in 11 märken....och jag tror det är när de är ungefär 5-6 månader som det kommer det erbjudandet.

Min dotter fick kanske 4 såna där Liberokuvert på 1,5år. De slutar ju när barnet är 18månader.

Kvitto behövs inte.

Gul13:
    Vadå spara till kasperdockor???
    Var kan man göra det?

• Mone

Jenny K
    Visserligen har jag bara fått ett erbjudande ännu, men då var det inget krav på kvitto iaf!

• Gul13

Jennie; kom på att det var kvitton till kasperdockorna. Hittade ett "kuvert" i affären och det höll på till årets slut.

• Gul13

Förresten heter det inte kasperdockor såna där man sätter på handen och stoppar in fingrarna i armar och ben och "vinkivink" typ? Som libero-kaninen.

• Jennie Brunflo

Ah....såna kuvert i butiken.

Här såg jag kuvert om att man fick skål+bestick från Semper, inget om Libero.
    Måste kolla när jag är där nästa gång.

• riina

Jag har tvillingar och jag fick två paket från libero!!!! Ring dit och säg åt dom att du ska ha en till!!!

• frasselina

hejsan.. jag har nog fått det mesta nu.. mina killarn har nämligen redan blivit 11 månader. jag ringde ibörjan och sa att jag hade tvillingar och då skickade de hem ett medlemskort till. så jag får alltid 2 kuvert. jag tyckte också att det tog tid innan man fick kuponger och saker. men samtidigt samlar vi ju mer märken som tvilling mammor än andra med ett barn. så hör av dig till dem är mitt tips..
    lycka till

• pritt

Kaninerna ska man skicka tillbaka i ett kuvert som man får med, så får man rabatt kupong hem i lådan!

• Inger A

Ring till dom det gjorde jag, jag både mailade o ringde om att jag har två barn så jag fick två grodor o två erbjudande. När de passerade 1 år så har det inte kommit några erbjudnande för det är ju faktiskt ff en hel del som man lägger på blöjor varje månad.

• Amorella

Numera slutar medlemskapet när barnet är ett år. Vi fick sista utskicket när vår tjej inte ens var 10 månader. Mailade då och klagade och fick ett par halksockor och en rabbatkupong på 50 kr. Bara ett litet tips...

• morotsjos

Vi har också fått dubbla grodor, och dubbelt av alla paket. Men inga prasselböcker, vilket jag tjurar lite över eftersom de verkar vara rätt poppis.

• Mstery

min dotter har haft prasselboken sen hon va 3-4 mån ungefär... vi skickade in dom där 11 märkena när hon va 4mån kanske....så fick vi tillbaka 40kr... så har vi inte fått nå mer, hon e snart 5mån nu.

• Black

Jag tycker vi får saker hela tiden, är det verkligen flera månader emellan?  Iofs så håller man ju på att drunkna i de där förbaskade märkena från blöjpaketen innan man får bli av med dom. Jag har aldrig behövt ringa någonstans och tala om att jag har tvillingar utan det har kommit dubbelt upp automatiskt. Fråga mig inte hur eller varför..

• Mathe

Jag får dubbelt efter att ha skickart ett mejl. Har fått två grodor, de två första rabattkupongerna på 50 kr och en prasselbok. Jag skickade in en enkät till med 5 märken för nån månad sen för att få en till prasselbok och idag kom svar på den men ingen bok. Har för mig att de kom tillsammans förra gången...hm.

• Tvillingmam

Jag skrev i anmälan att jag väntade tvillingar och jag har fått två av allt, tom blöjprover skickar dom i två försändelser!

• Puff Mummy

Jag mailade lite och bad lite diskret om en Liberogroda till eftersom jag hade tvillingar. Ena tvillingen har så roligt med den i sin säng på morgnarna. Liberogrodan kom med vändande post idag! Så nu hoppas jag att jag får två försändelser av allt i fortsättningen.

Svar på tråden Liberoklubben - vad fick ni?