hej på er ALL igen, nu är tjatiga jag med bilder igen!!
hej undrar om jag får hoppa in här?? har testbilder i galleriet, de 3 första, det testet gjorde jag nu för en liten stund sedan, vad tror nu nu?? och vågar jag kliva in här??
hej undrar om jag får hoppa in här?? har testbilder i galleriet, de 3 första, det testet gjorde jag nu för en liten stund sedan, vad tror nu nu?? och vågar jag kliva in här??
Nog är det ett plus alltid.........!!
GRATTIS!!!! Grattis till giftermålet också!
Jag tycker absolut det ser ut som ett plus på stickorna. Hur många har du tagit nu?
Maxie, detta är det 3:e.. tror snart jag ska ge mig.. preget visade ju tydligare än CB men det är svårt att få klara bilder, bli suddiga, men va detta testet tydligare?
Även jag ser två streck. Men du har väl väntat tillräckligt lång tid efter äl-sprutan va? I så fall får man GRATULERA!
+ helt klart
hursomhelst: jag tycker det ser tydligt nog ut. Men som Pess sa, när tog du älsprutan? Om det gått mer än 10 dagar sen dess så tror jag nog att du kan lita på plusset! Det kommer nog att bli lite starkare om några dagar också. Men man tröttnar aldrig på att testa när man vet att det kommer att bli ett plus!
jag tog ÄL sprutan för 15 dagar sen den 5/9 alltså... vad tror ni?? min gyn säger att det inte kan vara sprutan, men de har kanske fel??
Då är det helt lugnt ur den aspekten. Då kan du lita på testen.
GRATTIS!!
GRATTIS så klart också
Grattis gumman, det är ett klart +!!!
Grattis