Tråden för oss som precis blivit dumpade av sin partner
Absolut inte dumpad nyligen men peppar gärna om nån vill!
Absolut inte dumpad nyligen men peppar gärna om nån vill!
"Dumpades" efter 7 år och ett barn och ett barn på väg! Tjoho....eller inte
TS: jo vi hade fått barn precis och flyttat in i huset vi hållit på att bygga det senaste året. Han hade henne och mig samtidigt och att ha ett nytt hus och en liten bebis är inte lätt precis. Ska tillägga att min fd är till sjöss och träffade henne ombord så han hade henne när han var ute till sjöss och sen mej när han var hemma. Fräsch och go man känner sej då!Hmm...kastade ut honom då han ljög mig rakt i ansiktet om att han hade en annan (hade hittat ett mail från henne till honom där hon älskade honom oxå bla) men inte ens då kunde han erkänna. När jag lämnade huset med vår son upptäckte jag att jag var gravid! Det i sej var en stor chock då sonen var resultatet av 5 års barnlöshet och 2 provrörsbefruktningar! Så mitt i allt skulle man ha barn på naturlig väg, skiljas och komma över exet, förhandla med advokater ang bodelning, vårdnad osv.
Skrev en väldig massa trådar om detta förra hösten...
Livskaos: tror jag läste din andra tråd oxå=)
Det är klart det är en chock för dig att stå inför detta faktum!
Håller med dig om att den erfarenhet jag själv har och som jag även hört från annat håll är ju just att killar tror gräset är grönare på andra sidan och flyr in i ett nytt förhållande medan vi tjejer gör slut för att relationen är kass. Det verkar oxå som om tjejer håller sig i ensamhet ett tag innan de orkar/vill leta efter en ny partner. Men nog om det, det gör inte din smärta mindre =(
Mitt råd är att ta varje dag som den kommer. FÖrsök inte ens att se för långt fram, det varken klarar man eller orkar man. Har du någon att prata med om detta? Att prata hjälper även om man kanske är som en hackig skiva och säger samma sak om och om och om och om igen.
Stor styrkekram till dig!