• Nericia

Gå ner i vikt!

alla får vara med. ju fler ju roligare.

• Nericia

hmmm jag fuska lite igår, lite måste jag få ta, fast jag åt inte godis men jag dippa gurkbitar i sån här dip, och det är väl inte så nyttigt, dippen alltså.

• Nericia

ja då var det söndag, igår kunde jag hålla mig igen från sötsaker, klappar mig själv på huvet,haha. å imorgon gäller det, tänkte ställa mig på vågen och se efter om det gett något resultat,hoppas hoppas hoppas.

Kul att fler hittar hit.

• Nericia

En fråga till er alla, här hemma är det ofta pizza, min gubbe älskar pizza, det är ju bara det att en annan kan ju inte hålla på att äta sånt för jag går ju så lätt upp i vikt medans han inte gör det.

Men om nu eran familj äter pizza, äter ni det oxå eller vad brukar ni äta istället, har ni några tips, det är ju så tråkigt att typ är man några stycken och ska äta och så är jag den tråkiga som säger nej.  är verkligen typ en kyckling rulle eller nåt sånt så mycket nyttigare på en pizzeria.

• Nericia

ja just sallad kan man ju ta. tack för tipset. haha det tänkte jag inte på att dom har. man är så van att man köper pizza på pizzeria.

• Nericia

danitra:javisst kan du hänga på, välkommen hit! skriv gärna in din längd och vikt och så. om du vill.

• Nericia

är det lätta recept, jag har 2 kokböcker som är från viktväktarna, men jag tycker dom är så krångliga, det är så mycket runt om. många ingridienser. det tar alldeles för lång tid att göra tycker jag.

• Nericia

snutte och snuttan: tack så mycket för peppningen, jag ska definitivt ta sallad.

• Nericia

jag är oxå med på att väga mig på måndagar,jag tänker väga mig det första jag gör i morgon bitti, men jag kommer nog inte hinna skriva in det förrän jag kommer hem från jobbet.

kram och god natt på er!

• Nericia

Längd/startvikt / nuvarande vikt / målvikt

Carro29: (158cm): 85 kg / 84 kg/ 65 kg
    Jenny o Nike: (175cm): 79 kg / 79 kg / 69 kg
    Snutte o Snuttan: (161cm): 75 kg / 73,2 kg / 60 kg (-1,8 kg)
    Sessan: (160cm): 60 kg / 57,5kg / 50 kg
    Betania: (175cm): 87,5 kg/84,5 kg / 70 kg
    Eija77: (168cm): 79 kg/79 kg/65 kg
    Marlean: (180cm): 93kg / 92kg / 85kg
    Princess Leia: (161cm) 89kg / 76Kg / 60Kg
    Rasmus06: (161cm): kg/60kg/ 54kg
    maddeofreddes: (168cm): 98 kg/ 98 kg/ 90 kg (till att börja med)
    Lenafena: (160cm): 94,6/ 88,3/ 78 (mål innan februari slut-07)
    Karita:
    Cassanna:
    Jenny1978:
    Soffi86:(165 cm): 82-84/73,6/60 (helst runt December)
    danitra 164 cm: 75/75/55

Ja då har man vägt sig, ett kilo,hmmm jaja det går åt rätt håll ivarje fall.

Svar på tråden Gå ner i vikt!