• Obsessed Feelings

Har du köpt ut alkohol eller tobak/snus till minderårig?

Jag har tyvärr köpt ut cigaretter till 2 minderåriga tjejer jag inte kände en gång. Men jag gör aldrig om det!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du köpt ut alkohol eller tobak/snus till minderårig?
  • Niccita

Jag køpte snus till min dåvarande klasskamrat (i november) som fyllde sent på året... Annars skulle jag nog aldrig gjort det...

• white lilly

Har köpt till syrran då jag tror att det är bättre att hon får av mig än av en främling som langar.. samtidigt kan jag kontrollera hur mycket hon får. Öppen kommunikation helt enkelt..

• Diwa

nope och kommer inte göra det heller

att resonera som att "om inte jag gör det så gör nån annan det " köper itne jag

Ska mina barn ha sånt så ska de banne mig få jobba hårt...för ju enklare det är desto troligare att de fastnar

Always look on the bright side of life=)
  • Duckan74

En gång har jag gjort det. Vet inte varför jag inte stod emot, men jag var ganska nyss fyllda 20 så grupptycket vägde tungt. Har inte hänt efter det.

• MalinR86

jag har köpt cigaretter till 2 vänner. dom hade inte fyllt 18 än, men fyllde någon månad senare.
    har även köpt alkohol till min kompis innan hon själv fyllde 20 o till en kompis lillebror som fyller 18 i år.
    det räknas väl som minderåriga va? annars har jag inte gjort det skulle aldrig köpa till typ en 14-15 åring.

• Jempisen

Satt och funderade... men jag har faktiskt aldrig gjort det!

Svar på tråden Har du köpt ut alkohol eller tobak/snus till minderårig?