• SDS

Hittade coola kläder idag.. på KAPPHAL

Av alla ställen.... brukar inte handla där.... men detta är andra gången jag hittar skitcoola kläder... Inte några tråkiga nallar eller hundar... eller töntiga tryck!!

Tom min syster som är hårdrockare godkände kläderna

På kapphal..*Svårt o komma över*

.::Stolt mamma till två crazy Djurgårdspojkar::.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-20 20:48:05:
    ALLA tycker olika...

detta är VÅR stil... Vi gillar detta.. så är det...

vissa gillar nallar och dessa tråkiga hm kläder..

så är det bara...
  • Svar på tråden Hittade coola kläder idag.. på KAPPHAL
  • SDS

håller på å ladda in bilder.... kommer snart

hittade cooola kläder... typ döskallar mm

• SDS

sååååå... nu ligger bilderna i galleri under barnens coola kläder

såååååå nöjd!!

• SDS
    Ellynil skrev 2006-09-20 20:32:59 följande:
    Vad snygga! Vilka storlekar fanns de i? Och vad kostade de?Min sambo skulle bli skitglad om jag kom hem med något liknande till sonen! Stolt mamma till Oskar född 20/2 -06
    åhlens mössan kostade 49kr

först tröjan ja köpte för nån vecka sen kostade nog... 100-200kr minns inte...
    dagens 2 tröjor gick på 536. men de va 4st.. 2av varje... stickat (antar de e munkjackan)kostade 179 och den andra 89.

har bara hittat dessa på 2olika kapphal en så länge..letat på 4st..verkar inte finnas överallt
  • SDS

ajust storlekar...

86/92 var nog minsta...

men dom hade andra kolla kläder som var mindre... inte nyföding..men runt 74/80

• SDS
    Tjohalia skrev 2006-09-20 20:36:23 följande:
    hmmm... blev sugen på den där munkjackan vad finns den i för storlekar? Och mössan med? Skitfräna kläder! Joline ska få ett syskon i februari

munkjacka.. se ovanför

mössan va 52/54 eller nått sånt.. säger mig inget.. men min son blir 3 om en månad och han kan ha den.. han VALDE den tom

• SDS
    Tjohalia skrev 2006-09-20 20:38:08 följande:
    Perfekt 86/92 kan dottern ha... japp, det är till en tjej Joline ska få ett syskon i februari
    kalrt du kan ha de till en tjej cooolt!!
    Ellynil skrev 2006-09-20 20:39:04 följande:
    Typiskt! Sonen som har 80! Fast jag får väl köpa för stort så får han ha det sedan! De växer ju ändå rätt snabbt... Stolt mamma till Oskar född 20/2 -06
    köp nu.. han kommer ju kunna ha den snart.... lite förstort är ju bara COOOLT dom håller på å ta slut sa hon på kapphal.... fanns en annan tunntröja där ja ville ha... men den fanns bara i 98/104 o större... o ja vill boda barnen ska ha varsin
  • SDS
    missteddy skrev 2006-09-20 20:38:10 följande:
    snygga kläder är det  var det på pojkavdelningen du hittade dessa?
    ja på pojk....
  • SDS
    villa skrev 2006-09-20 20:42:34 följande:
    Vad lustigt! Du är glad för att du hittat fina kläder utan töntiga tryck och när jag ser dem tycker jag att de har töntiga tryck! Vad olika smak man kan ha och vad bra att det finns något som passar alla. ( fast jag håller med dig om att KappAhl inte brukar ha några fina barnkläder)
    tänk va tråkigt det skulle vara om alla var lika dana
  • SDS

jösses va folk är nyfikna... 200 besök på bara några minuter

• SDS
    vermilion skrev 2006-09-20 20:47:33 följande:
    Im just no body skrev 2006-09-20 20:46:43 följande: jösses va folk är nyfikna... 200 besök på bara några minuter .::Stolt mamma till två crazy Djurgårdspojkar::.Ja, man blir ju så nyfiken när nån säger att Kapp-Ahl skulle ha fina kläder!
    hahaha jaaa de fanns fina andra kläder med.... men dessa var dom ja va ute efter
  • SDS
    Avelyn skrev 2006-09-20 20:51:08 följande:
    Har alltid gillar Kapp Ahls barnkläder Inte ett dugg förvånad över att du gjorde fynd TS. Bra affär.
    aldrig handlat där innan.. gick bara in där för nån vecka sen för att DIFbutiken var tillfälligt stäng o jag ville ha nått o göra snacka om nya favvo affärn
  • SDS
    Lillenlillen skrev 2006-09-20 20:59:50 följande:
    Själv tycker jag inte alls om tryck på barnkläder (speciellt inte ord, bilar, prinsessor, Disneymotiv, Snobben eller Nalle Puh!). Mönster däremot kan ju vara jättefint! Men jag förstår absolut att du gillar de där om du gillar "coola tryck". För den som inte gillar tryck tycker jag Lindex barnavdelning är över förväntan numer, liksom vissa delar av H&M:s (de delar som inte intagits av Nalle Puh eller Snobben). Och jag hoppar gärna över Bamse- och Fixdelen i Lindex kollektion :)Om jag ska vara lite mer positiv så älskar jag benvitt, grått, militärgrönt, klarrött, randigt och matchat (fast inte synligt genomtänkt och aldrig bara en eller två kulörer på hela barnet)//Kanske tråkig, men ändå klädälskare ;)
    ja precis.. hittar massa fina kläder på HM oxå.. dock utan tryck.. jo kanske om de står football eller någon siffra...*sport tokiga* men inga andra tryck...

Lindex bojkottar jag....
  • SDS
    NeasMamma skrev 2006-09-20 21:20:53 följande:
    Hittade en svart body inne på Mique av alla ställen. Med döskalle på bröstet. Ganska cool. KÅRV - om du bryr dig om ditt FL! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m12310375.html
    på mique har dom kläder? får kika imorn
Svar på tråden Hittade coola kläder idag.. på KAPPHAL