Inlägg från: NeaVida |Visa alla inlägg
  • NeaVida

Rätt att hoppa på perfekta människor?

Jag svarade "ja ibland"
    Som perfekt är det ju även viktigt att ha en bra självinsikt och veta att ibland är det bra att bli satt på plats. Men det är kanske inte _alla_ i den här tråden som ÄR så perfekta att de faktiskt FÖRSTÅR det????

• NeaVida

Jag tycker att bebisar är ungefär som husdjur tills de lär sig prata. Då blir de barn.

• NeaVida

hm när jag var gravid så kissade jag en liter (10 dl!) på morgonen.

Och, ja, jag mätte!

• NeaVida

Gutegirl: Vad gör man inte "in the name of science"!!!

• NeaVida

Tänk er detta scenario:

Gravid kvinna: "Guuuud vad jag var kissnödig. Jag tror jag kissade typ en liiiiter!"

Skeptisk Man: "Ehhe, skulle inte trooooo det - du har faktiskt ett BARN därinne. Det får inte PLATS en liter kiss i dig - det bara känns så!!!" [sagt med myndig och allvetande stämma]

morgonen efter...

Gravid kvinna: "Guuuud vad jag var kissnödig. Jag kissade typ en liiiiter!"

Skeptisk Man: "Ehhe, det får inte PLATS en liter kiss i dig!" [sagt med myndig och allvetande stämma]

Gravid kvinna: "Jo, faktiskt ganska exakt tio deciliter!"

Imponerad man: "Nej, men, oh, vilken logisk och rationell idé att mäta kisset! Jag blir så imponerad av din kreativitet och inte alls äcklad av att du använde safttillbringaren till att mäta ditt urin!"

• NeaVida

(Den sista repliken KAN eventuellt ha varit påhittad av mig och enbart utspelad i mitt huvud - men jag är gaaanska säker på att han blev lite imponerad... kanske)

Svar på tråden Rätt att hoppa på perfekta människor?