Inlägg från: Wilja |Visa alla inlägg
  • Wilja

Rätt att hoppa på perfekta människor?

Klart vi ska dyrkas!!

Och vaddå potträna 6-månaders bebisar?

Min bebis är beräknad till på söndag och jag RÄKNAR med att h*n är rumsren och går på toa med en gång

• Wilja

Vilken dålig bebis! Ryck blöjan av han och säg till på skarpen. Han drar ju ner sin mors perfektionism

• Wilja

Mjölbaggar är inte husdjur, de är en delikatess. Doppade i honung och stekta i smör, smakar mumma!

Idag har jag uppfunnit en vattendriven motor, men eftersom jag inte vill att operfekta människor ska rida på min framgång så tänker jag inte tala om hur jag gjorde

• Wilja

Tsss, du är bara avundsjuk Snöslask, för att du inte är lika perfekt som jag

• Wilja

Glöm det, tänk på att jag inte bara är perfekt, jag är gravid också. Alltså är jag en hejjare på att pissa

• Wilja

Nej, inte för mig. Jag har bytt ut min urinblåsa mot en ica-kasse för att slippa gå på toa så ofta så jag kissar bara en gång i veckan

Gute: Du kommer bli överförtjust!

• Wilja

Snöslask, det där har du helt massuppfittat. Det var du som satte in en påse i broccoli i huvudet för att du inte HADE nån hjärna

Jag tycker att det var en ganska bra idé att mäta kisset i safttillbringaren. Då kan man ju bara ställa in det i kylen efteråt, så har man nåt att bjuda på om man får gäster

• Wilja

Jag tycker man ska dumpa karlslokarna om dom så ens yttrar något som man inte tycker är passande.

Som om dom fiser när man är i en affär, då är det bara att dumpa dom. Eller om dom inte lyssnar när man berättar högst intressanta och meningsfulla detaljer om sin avföring, då är det också bara att dumpa dom

• Wilja

Karlar är framavlade för att tillfredställa våra behov. Dettagäller dock bara oss perfekta kvinnor. Andra medelmåttiga kvinnor har inte alls samma krav och får då stå ut med affärsfisande och trögtänkta karlar

• Wilja

Ungefär som här då. Fast jag har honom till att klippa gräset och dammsuga också

• Wilja

Smart, skaffa massa ungar som man får barnbidrag för och så använder man dom som slavar.

• Wilja

Snön: Du har ingen talan,jag har redan sagt att du inte har nån hjärna.

"Snö blev född med vacuum i sin knopp"

Svar på tråden Rätt att hoppa på perfekta människor?