Inlägg från: Lindisen1 |Visa alla inlägg
  • Lindisen1

Turkost i sovrum?

Jag har turkosa + grå gariner i ett av våra sovrum, och det är också en supersnygg kombination! Marie IE B - får man fråga vart du har beställt turkosa kuddöverdrag ifrån? Tar gärna emot tips eftersom jag skulle behöva det själv

• Lindisen1

Marie IE B - Aha, jag förstår. Tusen tack för att du svarade ändå! Kanske ska kolla de där på Ikea ändå;. Det behöver ju inte vara så vansinnigt dyrt som det lätt kan bli annars.

• Lindisen1

arianne - jag ska ta bilder. Det tar dock någon dag eller så. Jag är nyopererad (stelopererad i ryggen), så jag är inte så rörlig just nu.  Men jag lovar att det kommer snart!
    Det är panelgardiner dock, hittade dem på Åhléns. Jag tycker kombinationen grått/turkost är supersnyggt!

• Lindisen1

Vintiff - supersnygga gardiner! Vart har du hittat dem? Ser ut som Village - kan det stämma? Och soffan var också snygg, vart kommer den ifrån *nyfiken i en strut*

• Lindisen1

VinTiff - aha! Där ser man. tyget skriver du - man kan alltså inte köpa färdiga paneler från Hemtex? Har svenska hem egna butiker? Vet du i såna fall vart någonstans i Sthlm det finns en butik? Tusen tack på förhand, jag har så många frågor som du märker...! *fniss*

• Lindisen1

VinTiff - tack för alla svar! Ska genast gå in och kolla länken.

Svar på tråden Turkost i sovrum?