Inlägg från: VinTiff |Visa alla inlägg
  • VinTiff

Turkost i sovrum?

Jag har turkost,vitt och brunt i mitt vardagsrum det tycker jag om, och sovrummet har jag brunt och beige för där vill jag ha det mörkt och ombonat/mysigt.

Men nu har jag gjort om en del det är en blomdekortion på hyllan och två tavlor mm och mattan är ju vit det ser man på den andra bilden. Och fondväggen är på andra sidan väggen mittemot fönstret och den är brun med scabloner på.

• VinTiff

Här e vårt sovrum menjag ska ha in lite mörklila i detta rum eftersom det är makens favvo färg :) och ni står inte tjocktv där vi har köpt en 27tums plasma hit in :) Var bara tvungen att säga det he he.
  • VinTiff

Där har du fel :) tyget till gardinerna är faktiskt från Hemtex..och min underbara soffa som vi älskar är från svenska hem.

• VinTiff

Nej just det tyget hade dom nog inga färdiga paneler i men tyget var så att man inte behövde sy på sidorna utan innan mamma kom så hade jag bara nålat fast gardinen på gardinstången så det var skönt..men som sagt mamma lät mig inte ha så hon sydde dom som man ska :)

Och svenska hem http://www.svenskahem.se/  har du här :)

Men jag tror soffan var en kampanj så jag tvivlar på att den finns kvar men kolla det jag kommer tyvärr inte ihåg vad den hette.

Svar på tråden Turkost i sovrum?