Jag är gravid!!!
Plussade i tisdags morse efter att vi kämpat i drygt 1,5 år.
Vi svävar som på rosa himlamoln och kom på precis att jag inte skrivit om vårt älskade PLUSSSS här än!
Plussade i tisdags morse efter att vi kämpat i drygt 1,5 år.
Vi svävar som på rosa himlamoln och kom på precis att jag inte skrivit om vårt älskade PLUSSSS här än!
Ett jätte Grattis!!!!
grattis!
Tack!
Grattis och lycka till1
FN
Supergrattis!
Tack.Vi hade faktiskt planerat att utföra IVF till vintern. skulle börja med medicinerna i oktober och så får vi till det helt på egen hand,lyckas på naturlig väg.Känns dubbelt underbart!
Vi har försökt bli med barn i 1,5 år och detta är första gången jag blir med barn. Jag har ätit p-piller i många år innan vi började försöka.Och det tog tid må jag säga innan kroppen blev ok igen. Är nu bara nervös att något ska gå fel... när man väntat så länge... Inga fel hittades på oss vid utredningen. Ska på inskrivning i slutet av oktober. vill så gärna ha bekräftelse på att jag verkligen är gravid nu.jag menar...mer än det starka plusset på CB-stickan. Testade tre dgr efter bim och direkt blev det ett jättestarkt plus!!!!!!!
Grattis!!!
GRATTIS!!! Det är jätte skönt att läsa att ni lyckats nu får man hopp :) Har själva försökt i snart 1 år!
Jättegrattis o lycka till !!!