• MZD

Hur ofta äter ni fisk?

Hur ofta äter du fisk?
    Då tänker jag på "ren" fisk från fiskdisk eller fryst.
    Ej fiskpinnar, tycker inte riktigt att det räknas som fisk.

Älskar mina pojkar.
  • Svar på tråden Hur ofta äter ni fisk?
  • fante

För sällan. Mannen är allergisk.

• Saza

Äter bara lax och det äter vi en gång i veckan ungefär

// Sandra - mamma till Wilma 051013
  • Beckah82

Här är det Lax, Torsk (och annan torskliknande), Makrill, Spätta, Gös osv.

Ibland även Fiskpanetter (crispies) för dem gillar min son. Fiskpinnar typ max 1 gång per alvår. Fiskbullar=aldrig.

Igår provade vi Abbas fiskbiffar tomatsmak. Inte alls någon höjdare kan jag meddela...

Mina personliga favoriter är stekt Makrill eller kokt Torsk.

♥ Beckah, mamma till Victor. Hemsida: busig.sida.nu
  • Jannamia

Lax äter vi ca 3 ggr i veckan! *mums*

• Muminmamman

Varje eller varannan vecka. Mest torsk och lax. Fiskpinnar ibland, men aldrig fiskbullar.

• Sånglärkan

Buhu....

Vår familj älskar fisk, även de stora barnen, men nu har vår ettåring fått fiskallergidiagnos Märkligt nog bara vit fisk, men ändå. Det kommer att vara för jobbigt att laga olika r¨tter åt oss, så nu får nog fisk¨tandet stryka på foten...

• tahira

Jag svarade innan, vi äter fisk nästan varje dag- som minst 5 gånger i veckan. Det beror på att jag inte äter fågel eller rött kött. Vi äter mest sej, torsk, lax och framförallt sushi! Men aldrig aldrig fiskpinnar, panetter, fiskbullar m.m..

(jag svarade igen för att jag ville förtydliga lite )

If you can't be good, be careful
  • salta katten

Beckah82 "Igår provade vi Abbas fiskbiffar tomatsmak. Inte alls någon höjdare kan jag meddela..."

Inte de andra heller, riktigt läskiga

• Beckah82
    salta katten skrev 2006-09-23 14:04:25 följande:
    Beckah82 "Igår provade vi Abbas fiskbiffar tomatsmak. Inte alls någon höjdare kan jag meddela..."Inte de andra heller, riktigt läskiga
    Ah, tack då slipper jag prova dill och citron då hehe. Jag är annars så korkad så jag bara MÅSTE prova alla sorter. Dessutom går jag på reklam fast jag egentligen VET att reklam är till för att luras. Jag vågar inte ens få reklamutskick utan har en sån nej tack skylt på ytterdörren
    ♥ Beckah, mamma till Victor. Hemsida: busig.sida.nu
Svar på tråden Hur ofta äter ni fisk?