• jias

"Tröjförlängare" för gravidmagen...?

Någon som vet vad jag menar då? En sån där tub som man kan "förlänga" vanliga tröjor med så det liksom täcker magen...går det att förstå min kryptiska förklaring?
    Vet att Lindex hade tidigare men det finns inga kvar i min stad iaf. Någon som vet vad det kallas och var man hitta det på nätet så vore jag hemskt glad?

• Svar på tråden "Tröjförlängare" för gravidmagen...?
  • Hondan

Jag vet att dom har på Polarn & pyret. Fanns i svart och "polarnrandigt".

• Flisis

Aldrig hört talas om, men hade jag vetat det tidiagre så hade försökt at reda på det. Verkar ju ur smart! Fast nu i v 39 så känns det inte som ett måste längre, längtar efter mina vanliga kläder...

• TaBz

Man kan väl klippa av en gammal tröja också? Jag kollade dem på POP men tyckte det kändes väl dyrt för ett tygrör...

• JennyCB

www.lovelymama.se
    Jag är i v34 och tycker fortfarande att det är det bästa jag köpt. Från början hade jag den över byxorna för att dölja att dom inte gick att knäppa och nu som tröjförlängare.

• kerstin71

Finns på Top Shop i flera olika färger för 79 kr.

Kram Anna

• CrazyMagpie

Vet att www.edenbaby.se har i lite olika färger.
    Har dock inte testat dem själv utan mest kört med HM´s extralånga linnen istället - men det ser riktigt smidigt och bekvämt ut med en sån där "tub"!

• nikolin

har en från top shop som är jättebra.

• lillronya

Ett litet tips bara... Ta en soltopp utan axelband och trä över magen. Brukar slumpas billigt nu när solen försvinner...

• Rhonda Breeze

Jag har klippts sönder några linnen för att "botten" som tröjförlängare och "toppen" att ha under mina mammatoppar eftersom alla mammatoppar är så himla urringade och brösten växt sig några storlekar större....

Visst är det kul att kunna visa upp en snygg uringning, men det är inte alltid så lämpligt på jobbet

• Hatter

Rhonda Breeze: Undrar varför alla mammatoppar är så himla urringade egentligen? Man måste alltid ha linne under!

• lizagirl

Polar´n och pyret har!
    145 kronor st!
    SKIT BRA kvalité!

Livet är hårt och barn är mjuka... älska de små...
  • Tulip

Det är ingen som har sytt själv och har något tips?
    Liite tyg kan ju inte kosta så mycket...

What do you know for sure?
  • Puffalina
    Köp vanlig rundstickad muddväv. Sen bara fålla kanterna. Kostar några tior...
    Hanna BF 17/10
  • fiskbulle666

Jag köpte jättelånga tunna linnen på H&M som jag har under tröjan den täcker magen bra. Finns för 60 kr, köpte ett svart och ett vitt det funkar till allt!
    Speciellt nu när det börjar bli kyligare ute så gör det ju inget med en extratröja på sig

• sara1981

Eller så kan man ju använda gamla tubtoppar eller klippa av ett gammalt linne.. Kostar gratis!

• Vannis

jag klippte av några linnen som jag hittade längst ner i min byrålåda, funkade jättebra.

Svar på tråden "Tröjförlängare" för gravidmagen...?