Inlägg från: NicoleSthlm |Visa alla inlägg
  • NicoleSthlm

nattsnack

Min "underbara" dotter VÄGRAR sova....... vad ska jag göra? *tlöööööööt jue*

• NicoleSthlm
    Tigrizz skrev 2006-09-22 02:11:35 följande:
    NicoleSthlmÅh, har nyss fått min söta att somna igen, o nu har jag själv svårt att sova. Ja vad gör man med de små pigga underverken? Man bär och bär och bär omkring.
    Nu har hon äntligen börjat somna.... men hon vaknar till ibland... jag e såååå trött!
    annabu skrev 2006-09-22 02:12:13 följande:
    NicoleSthlm Hur gammal är hon? Prova stekpannan Nä skämt åsido, om jag hade något dunderknep så lovar jag att jag skulle dela med mig!
    Hon är bara 11 veckor, men 8 veckor förtidigt så hon e 3 veckor korrigerat! Hängde du med? Hehe kanske ska hota med stekpannan o se om det funkar! hahaha
  • NicoleSthlm

Annabu: Tack!!

Däremot så ska jag sno en grej från Desperate Housewifes som jag ska kära på Emilia när hon är äldre! Ska alltid ha en liten lapp med mig där "tomtens" nr står på o hota med att ringa till tomten o säga att hon har varit stygg om hon inte sköter sig! O alla vet att stygga barn får inga klappar!

• NicoleSthlm

Annabu: Hahahahaha... får jag sno det från dig? *skrattar hysterikt* Kan verkligen se dom små liven titta i träden efter småtomtarna....

Svar på tråden nattsnack