Inlägg från: annabu |Visa alla inlägg
  • annabu

nattsnack

annica
    det lät riktigt kul! själv jobbar jag hela helgen..

• annabu

rollyboy
    Jag bara ler... det är ju såå mysigt! och spännande, väntan på den lille/lilla krabaten som ska ändra på allt!

• annabu

Ja om inte annat är det bra med lite träning
    Var det i november? Eller minns jag fel?

• annabu

exakt en månad efter min flicka fyller 6!
    Mina små fyller år med 10 dagars mellanrum, flickan den 17/10 och pojken den 27/10.. Dyrt!

• annabu

Oj då! Då må du ta hand om honom!
    Jag har hunnit i väg en sväng och lagt i säng en.. Nu ska jag snart gå och renbädda hos en. Ska göras var tredje timme.

• annabu

jo det blir lite tvätt! En som inte låter blöjan sitta på, plockar det i småbitar. Då är det bättre att kissa rätt ut..? Ja jag gör ju rent iaf!
    Jag tjuvtog mig ett fika jag med nyss! Försöker ju gå ner i vikt men det såg ju så gott ut... ju!
    Om telen går varm så kommer det fler in? eller är det dom som mår dåligt och behöver lugnande ord?
    Har ringt psykjouren ngr gånger åt en kompis som mår riktigt dåligt, innan jag övertalat henne att ringa själv!

• annabu

Jag är, kanske inte så fint som det låter, boendehandledare på en gruppbostad för utv.störda!
    Jätte kul, men nu jobbar jag mest natt för att få vara hemma med barnen mer. Och då träffar jag inte dom boende så mkt, den stora nackdelen.
    Ja kan tänka mig att det är rätt allvarligt om polisen kommer med dom!

• annabu

rollyboy! Försvann du?

Eller sover du?

• annabu

AJ Har du tandpetarna till ögonlocken??? Måste göra ont ju!

Svar på tråden nattsnack