Inlägg från: Hjärncell |Visa alla inlägg
  • Hjärncell

Elitserien 06/07

Har ett påstående som jag skulle vilja ventilera. Desto fler utländska spelare i ett lag ju mindre klubbkänsla. Tittade i Laguppställningen för Mora IK, många utländska spelare leder till att de spelare som varit klubben trogen i många år ej får plats = klubbkänslan försvinner?! Sorgligt. Vad skall klubben bygga vidare på?

• Hjärncell

Tycker att elitserien tappat lite av sin charm i och med tokimporten av utländska stjärnor, missförstå mig inte, det är en upplevelse att se Brendl och andra lirare dansa på isen. Men jag har alltid tyckt om att se nya, unga och hungriga spelare fightas som fan på isen. Vad händer om stjärnorna blir skadade? Hur vända denna trend?

• Hjärncell

Tippar härmed elitserien 06/07
    Serien vinner Linköping HC
    SM-guld Timrå
    Ut åker Brynäs alt. Mora IK (tyvärr)
    Kom ihåg var ni hörde det först ;)

• Hjärncell

Jag håller med dig zip, tråkigt nog har klubbkänslan fått ge vika för ekonomin. Tro om inte elitserien kommer att likna italenska ligan om några år, ett gäng pengakåta divor och en galen coach. Vilka tror du vinner sm-bucklan, skulle behöva lite tips, är på gång att köpa hus. Ha de! / Hjärncell

• Hjärncell

Tjena
    Skulle behöva ett tips på ett lag som ger mycket pengar tillbaka på varje satsad krona = finare villa!!!
    Ha de / Hjärcell

Svar på tråden Elitserien 06/07