• saraseal

Killar...Orgasm?

Ja jag känner en kille som bara fått typ en orgasm i hela sitt liv. utlösning får han ju ändå, sex förhonom är pricis som sex för en tjej som inte får orgasm

• saraseal

Henrik28

öhh, han ska ju bli pappa? och vad har det med saken att göra.

• saraseal

Henrik28

han mår inte dåligt av det, du behöver nog inte tycka synd om honom heller

• saraseal

anonym

ja för en del killar är det så, de hinner spruta innan de får orgasm, som förtidig utlösning, fast det kan ta lång tid ändå.. det kan man oftast träna upp

• saraseal

Patrik vill bli Pappa

nej det är nog vanligare än man trorm jag känner som sagt en kille som nästan aldrig får det, och så är jag tillsammans med en som nog är lite som du tror jag att det inte hänger ihop alltså =)

• saraseal

Anonym

nja det dår du ju fråga honom? men känner inte du så själv att orgasmer är olika starka? och även om du fått en liten liten så går den sexuella upphetsningen bort? så tror jag det är för en kille som inte får orgasm, fasst utan nån orgasm alls då =)

Men som sagt det där går ju att öva upp för de flesta och det sitter nog i psyket, stressad, prestationsångest i sängen, inte tillräckligt kåt? eller nått..

• saraseal

Patrik vill bli Pappa

ja, man intresserar ju sej för det motsatta könet
    tycker det är märkligt att detta inte tas upp i sexualkunskapen i skolan faktiskt

• saraseal

Patrik vill bli Pappa

jo men det trodde jag ocå tills en killkompis berättade att han aldrig fick orgasm, nu kom jag på en annan kompis som sagt att han aldrig fått utlösning med en tjej! ja du ser hur det kan vara

Svar på tråden Killar...Orgasm?