Inlägg från: Patrik vill bli Pappa |Visa alla inlägg
  • Patrik vill bli Pappa

Killar...Orgasm?

jasså visste ni inte bättre ?? jag kan säga att sprutar jag 1 gång på 10 på gerund av att jag får "orgsam" såp har jag varken lagt till eller dragit ifrån
  • Patrik vill bli Pappa

Tilläggas skall kanske till Henrik innan han pratar för mycket att jag e född steril,,kanske skall läsa min presentation? och sen e de väl heller inte sagt att man varje gång ma sprutar gör de inne i en kvinna eller?????? (gillar inte komentaren)

• Patrik vill bli Pappa

Och för den som läser min presentation så blir jag pappa vilken dag som helst!!! (dessutom tvillingar

• Patrik vill bli Pappa

vill bara förtydliga hur de e för min del,, att spruta e INTE de lika som att få orgasm

• Patrik vill bli Pappa

ja ja de blir nog bra så länge ni förstår att spruta inte e lika med orgasm puss på er

• Patrik vill bli Pappa

jadå nog kan amn va nöjd allt skönt har de ju vart men inte orgasm då känns de ju som nån sliter ur ryggraden på en

• Patrik vill bli Pappa

"saraseal" verkar erfaren och förstår hur de ligegr till

• Patrik vill bli Pappa

ja verkligen,,förvånandsvärt att de över huvud taget kan uppstå ett tvivel i frågan
    blev otroligt förvånad att de fanns "kvinnor" som trodde att spruta va de lika som orgasm

• Patrik vill bli Pappa

saraseal,,du vill inte prata vidare på msn? om du skriver till in inbox så får du min adress

Svar på tråden Killar...Orgasm?