• zetika

brio vegga ... tips?!

Hej. vi har kollat på en brio vegga skötbord som man sätter på väggen. nu undrar jag vad tycker ni om det?
    så att man vet att det är bra.
    tack.

• Svar på tråden brio vegga ... tips?!
  • jensan72

Jag tycker det är toppen, köpte vårt beg. på blocket för mindre än halva priset (Tips kanske) Eftersom det var i plåt så är det lättare att rengöra. Troligtvis är de oftast i bättre skick än andra beg skötbord i trä... sedan tål det ju vatten, en fördel naturligtvis och glöm inte att kolla in alla hyllor och fack inuti (tom toapappershållare).

Kolla in mina bilder där jag pyntat skötbordet med nalle puh magneter, kul tips kanske...

Sammanfattningsvis: Starkt rekomenderat!!!

PS Jag är ingen försäljare DS

Kram J

• zetika

tack så mycket för ditt svar. det var fint så som du hade pyntat :)

• Jessa med 3

Bra att veta är kanske att det fick en del anmärkningar i Vi föräldrars test.

"I Veggas fall gäller det öppningar i ståltrådskonstruktionerna ovanför barnet samt även kanter som inte var tillräckligt avrundade."

Helt godkända var bara IKEA:s skötbord.

• zetika

hej. ja jag vet att det inte blev godkännt i vi föräldras tidning. men vi har kollat på skötbordet och pratat med dom på babyproffsen och vi förstår inte hur dom på vi föräldrar kom fram till det :)
    men tack endå

• lindi

jag har det o är toppen nöjd!

• mimmi 70

Jag har använt Vegga i snart fem år och är väldigt nöjd. Köpte den begagnad 1999 i fint skick och den ser likadan ut idag. Tror jag skulle kunna sälja den för samma priset :). Perfekt med skötbor nära handfatet och sedan är det stort nog även för stora barn. Min femåring sitter på den i dag när tånaglar ska klippas etc.

//

• Lindis 24

Jag har köpt ett sånt har det uppsatt men väntar på att Pyret ska anlända 3/2-05. Tyckte att det verkade så smidigt tar i princip ingen plats alls uppfälld. Lätt att torka av också. Och att det ingår matchande skötbädd.

Svar på tråden brio vegga ... tips?!