• Tjej 83

TV4 kl.09:42, barnoveraller TEST

nån från råd o rön kommer och ska prata om barn overaller.
    vilka är bäst??

• Svar på tråden TV4 kl.09:42, barnoveraller TEST
  • miss misan
    jag bara älskar dessa tester!!!
  • Carisma95

Det blir H&M eller Kappahl helt klart.
    Tack för tipset TS

• Beatrize74

Tack för tipset! Vi hade tänkt köpa en Reima Tec eller en från Polarn och Pyret, men nu blir det en från KappAhl eller H&M (eller kanske från båda ställena)

• Tjej 83

japp.
    coops overall = värdelös!

kappahl o hm =bäst + biliigast!

ut o köpa overaller?? hehe
    nä min dotter är bara 10 veckor hon behöver ingen sån overall..

• mikalala

Jag tycker det är så märkligt att sådana tester inte tar upp hur overallen håller värmen det tycker jag är viktigast...

• miss misan
    Dom sa inget som man inte redan visste, har alltid köpt H&M s å tänker fortsätta med det! är ju nöjd.
  • missteddy

som sagt det är inte alltid dyrast är bäst

• Carisma95

Mikalala:
    Beror ju delvis på hur den släpper in vatten. Håller den sig torr, så blir den ju också varmare...

• mikalala

Min personliga erfarenhet (från att hajobbat på förskolor) är att overaller som har sådanttyg som inte får hänga i torkskåp ofta torkar snabbare och håller värmen bättre än bävernylonsmodeller som blir fuktiga oh kalla....

• mikalala

fast vi bor ju i umeå och här är snön kallare och torrare än i exempelvis stockholm här måste kläderna kunna stå emot-20

• missteddy

rån och röns hemsida kanske  annars finns den i nyaste nr

• mikalala

det går att se på råd och röns hemsida men då måste du vara prenumerant eller ngt sådant

• Beatrize74
    Flutterby skrev 2006-09-24 09:55:38 följande:
    Kan man se testet någonstans? Missade det.
    Det hänvisade till www.tv4.se
  • Beatrize74

Köpte en H&M i dag utifrån att den fick högsta betyg. Hade som sagt tänkt köpa en Reima Tec, men det får bli en sådan här hemma och en till förskolan.

Det var RUSNING!

Svar på tråden TV4 kl.09:42, barnoveraller TEST