Hjälpa mig med mitt cv????
Nu är det så att jag behöver hjälp med att förbättra mitt cv, jag tänkte att det kankse finns någon vänlig själ som kan hjälpa mig? För får inga jobb..
Skickar alltid med betyg och foto!
**
Hej!
Jag såg er annons på xxx och jag är intresserad en tjänst hos er.
Jag är en glad och positiv tjej på 21 som har tre år inom detaljhandeln bakom mig. Jag är rolig och glad. Älskar att skratta, promenera och umgås med min familj och mina vänner.
Jag kommer från Göteborg där jag växt upp. Flyttade ner till Halmstad pga. Kärleken. I Göteborg jobbade jag på Hemköp samtidigt som jag gick gymnasiet. Arbetstiden var då ca 50 timmar/månaden.
Service och kundkontakt är en viktig del av mitt liv, då jag inte skulle klara av att jobba utan någon runt mig. Jag är en tjej som gillar utmaningar och har lätt att ta för mig då jag har lärt mig att man inte ska ta något för givet. Jag litar på mig själv och är en stark individ.
Under det senaste året har jag varit mammaledig samtidigt som jag tagit några kurser på högskolan och jobbat extra som kassabiträde på konsum bäckagård. De kurser jag läst på högskolan har varit 25 p inom ämnet Data/teknik vilket medför att jag har väldigt bra datakunskaper.
**
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-24 13:42:47:
Har skrivit om å lägger det här oxå...
Mitt mål
Ha ett jobb, där jag kommer i min sociala roll och som innefattar kundkontakter.
Detta är jag
Jag är mycket serviceinriktad och trivs med arbeten där kundkontakter är en stor del av arbetsuppgifterna. Glad teknisk tjej som är ordningsam. Stort socialt engagemang. Kan samarbeta men även leda en grupp mot gemensamma mål.
Erfarenheter
* Jag satt som parlamentariker i ett ungdomsparlament (man fick prova på att testa det som de riktiga parlamentarikerna gör. Detta utspelades i Luxemburg 2004. (Utgör betyget rollspel)
* Sekreterare i skolans elevråd ht 2003-vt 2004.(Se bilaga)
* Arbetat som föreningsdomare i fotboll.
* Spelat fotboll i Göteborgs stadslag.
Anställningar
Föreningsdomare i Ytterby IS mellan 1997-1999.
Butiksarbete Billhälls Sisjön 50 timmar per månad mellan 2001-2004.
Timvikarie på Konsum Bäckagård, där jag var butiksbiträde, våren 2006.
Utbildningar
Ett flertal IT-kurser på mittuniversitet 05-06.
3 årig gymnasieutbildning, samhällsvetenskapligt program med inriktning mot ekonomi och idrott.
Språkkunskaper
Svenska som modersmål och goda kunskaper i det engelska och tyska språket.
Datakunskaper
Officepaketet, säkerhet samt viss programmering.
Betyg
Sänder med betygskopior.