• Mirris

Kolla här vilket FINT hus!!!

Jag bara MÅSTE tipsa om ett fint hus!

Ligger i ingenstanns (Börsholm/Göksholm utanför Stora Mellösa ner mot hjälmaren) och kostar SKJORTAN o lite till.. men attans vilket hus.. och vilket kök!!!

Så ni som vill bo i ett bra område med KANON låg/mellanstadieskola bra barnomsorg och på LANDET.. här är ju huset för er!

www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4

"Vanliga" husen inne i samhället Stora Mellösa brukar sluta på runt 1,5 miljoner.. så det här måste va nåt alldles extra

• Svar på tråden Kolla här vilket FINT hus!!!
  • ananda74

Usch, jag tyckte inte alls det var fint. har lite svårt för trähus, kanske för att jag är skåning och här är alla hus av sten eller tegel. mörk brunt = lite dystert och mörkt. vitt hade varit bättre. som vi har här nere i skåne:)

• Baby 1990
    Det var ett väldigt stort och fint hus! Fast gillar inte heller trähus, men annars var det mysigt . Gillade poolen
  • Eddan

Wow vilket  hus. Men jag tror nog att jag skulle ta och måla fasaden i någon ljusare färg - annars var huset kanon.

• Mirris

Nämen o jag som gillar den där mörka färgen jättemycket.. även om jag inte skulle köpa mig ett trähus!

• Monstermamman

Vilken häftig form på köket! Men jag gillade inte att luckorna och golvet var likadana, man ser ju inte var golvet slutar och skåpena börjar. Bäst som det är så går man på väggarna utan att man vet om det!

KÅRV, för ett bättre Familjeliv! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m12310375-1.html
  • Lörpa

SKITFINT!!!!! vilket läge!!!

• April Mamma

Åhhhhhh vad fint, där skulle man ju gärna bosätta sig

• Mirris

StoraMellösa är ett jättebra samhälle som inte ligger alltför långt från Örebro. Ca 2 mil bara..

Jag bodde där hela min uppväxt o mina föräldrar o nåra vänner bor fortfarande kvar!

Vill oxå tillbaka, men det är sällan hus till salu och lägenheter är svårt att få fatt i!

Svar på tråden Kolla här vilket FINT hus!!!