Inlägg från: trasslig |Visa alla inlägg
  • trasslig

Får man äta sushi?

hejsan.. är gravid i runt v. 7 så jag undrar nu, hur är det med sushi, får man äta det? Folk säger olika.. är nämligen min favoriträtt och jag vräker i mig det för att det är det enda jag fortfarande tycker om utan att kräkas! (Äter vegetarisk än så länge, skulle vara kul att återgå till fisk igen)

tacksam för svar på vad man också ska undvika.. :)

• Svar på tråden Får man äta sushi?
  • trasslig

Trossens mamma: hittar inget om sushi?

• trasslig

Tackar! Men vanlig sushi går bort?

• trasslig

hehe härligt för dig, då behöver du ju ju inte oroa dig =)

tack för hjälpen

• trasslig

Serina : Haha VA kaviar? Nä blä de låter inge gott..

Jag ska in till södre/Kato imorgon och äta sushi, mmm.. för 73 kr får man en mellan-mamma-sushi och får dricka misosoppa, te, kaffe, äta sallad och allting ingående i priset. Där ska jag sitta i lugn och ro innan jag möter min sambo.

mmmmmm sushi.. fast inte lär jag dricka kaffe haha!

• trasslig

linlöv : wihoo, tackar :D nu blev jag glad!

någon mer som ätit på Kato i stockholm? finns på söder, mariatorget, söderhallarna, å en mer..

• trasslig

linlöv: smaken e som baken.. känner hon som jobbar där och hon säger att det är bra kvalitet.. e ju endå ganska "dyrt".

har testat en massa ställen, den vidrigaste sushin jag ätit var från resturangkedjan Sawadee, och i Högdalens sushi. Var billigt skit för 55:- typ.. usch aldrig igen =(

• trasslig

Serina: ahaa.. haha. det var väl inte jag som skrev det?

• trasslig

Serina : klart man litar på det som är godast ;) hehe nä men jag beställer väl en mammasushi och kanske en laxbit på sidan om..

ahhhh längtar!

• trasslig

idag blir det sushi :) längtar

• trasslig

MaMiAn : vad förvirrande när alla säger olika saker :(

• trasslig

MaMiAn: Ja, jag äter alltid sushi som tillagas direkt medans man tittar på, inte någon äcklig fejksushi för 40 spänn på konsum euch

Svar på tråden Får man äta sushi?