• Amlin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Hejsan
    Jag hänger gärna på här, om det går bra, för att lära lite om tempning. Jag amatör-tempar för tillfället. Vi försöker inte bli gravida (än) men jag tempar för att ha lärt mig kroppen tills dess.

Jag tänkte testa fertilityfriends och lägger gärna upp min kurva när det börjar vara dags för verkstad på riktigt.

• Amlin

Snicegirl: Tackar! Vi har en lite udda situation hemma nu där jag nyss fått ett jobb efter arbetslöshet och sambon pluggar ihjäl sig, så vi vet inte när vi kan börja. Vi siktar på nästa höst och hoppas att allt ska vara någolunda kontrollerbart tills dess. (I hemlighet så hoppas jag på tidigare, men jag får hålla masken för att inte stressa sambon)

Jag har börjat lite lätt med en kurva. Den säger tyvärr inget i nuläget eftersom jag inte riktigt fått kläm på alla variabler än. Tänkte att jag hänger på här för att lära mig så kommer kurvan så småningom!

Jag tyckte mig se ett pluss på vägen när jag läste igenom tråden Grattis!!!

• Amlin

Snicegirl: Vi siktar på att dra igång då. Jag är redan så sugen så det är inte sant, men med så mycket annat på gång i livet så kan jag hålla längtan på en rimlig nivå iaf.

Kul att se att tråden är så aktiv. Händer saker här hela tiden ju!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*