~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Lägger till min kurva!
Havssol www.fertilityfriend.com/home/abdcb
MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela
Lägger till min kurva!
Havssol www.fertilityfriend.com/home/abdcb
MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela
Du borde ha ÄL snart, hoppas att tempen sticker iväg uppåt snart ![]()
Wow vad ni skriver *KUL*
Själv har jag ägnat dagen åt att möblera och storstäda barnens rum, det tog HELA dagen.
Men nu kan jag svara på lite frågor
"MammaHela, dags för BIM snart? Vilket datum? Känner du nåt? Vad äter du för medicin?"
Jag har BIM 28/9 och jag känner massor, har massa symptom som jag inte brukar ha mellan ÄL och mens. Bla superont i brösten, kan knappt krama eller lyfta mina barn
Springer och kissar typ jämt, hungrig hela tiden och det värsta av allt, jag tål inte att gubben rör vcid mig, hela min kropp skriker "Rör mig inte"
.
Fast om man ska se det på nått positivt sätt så var jag likadan när jag väntade Viggo.
Jag äter Levaxin mot min hypothyeros.
Lägger till min BIM
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BIM 28/9
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26
Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BIM 28/9
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
Snicegirl www.fertilityfriend.com/home/snicegirl
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman
+++Lyckostarna+++
+ KattKatt www.fertilityfriend.com/home/1158b7 BF 22/4 -07
+ Brodsmulan www.fertilityfriend.com/home/82153 BF 5/5-07
Jag tror att detta kommer att vara min tur tråd ![]()
Ankiz: Du är jättevälkommen. Sätt in ditt namn i listan och börja analysera
Själv är jag så dum så dum
Tempen gick upp 0,1 igen i morse och dumma dumma Emma testade och självklart blev det BFN!!!!
Så nu vet jag inte vad jag ska tro, jag är juh på BIM-2 och det borde gå att plussa då, men med sonen så plussade jag på BIM+4 och med dottern så plussade jag i 8 eller 9.
Så det är väl bara att vänta och se, säkert kommer mensen som ett brev på posten om 2-3 dagar. Tempen i morgon lär vara lite avgörande och om jag får spottings i morgon.
Jag får alltid det 2-3 dagar innan mensen.
Välkommen Jacky
Jag har ingen aning om hur pergon påverkar tempningen, men jag har aldrig hört nått om det. Pergo fyller du juh i på FF, det är väl Clomid det heter på engelska.
Jag måste fråga en sak
Idag så har det smakat så väldigt mystiskt i min mun, går och tuggar tuggummi för att slippa smaken. Sen när jag skulle äta mat och stoppa in skeden i munnen så smakade det PYTON, det är som en metallisk smak i munnen som blev 100 gånger värre av skeden.
Sen så smakar maten helmysko.
Vad sjutton är detta?