• Tusse1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

hejsan.... jag tänkte att jag skulle börja med att tempa mig för att se om jag har ägglossning.. är det någon som kan förklara för mig hur man ska göra...

Lycka till alla som försöker!

• Tusse1

Hej!!

Tack för allt välkomnade!

ja jag får väl börja att tempa mig då.. går det bra tt börja vilken dag som?

ska tempen gå upp eller ner när man har äl? eller gör den de ett par darag innan?

Flytningar läste jag att någon ahde är detta när du har äl? för just nu så har jag flytningar som liknar spermier fast i lite tunnare form.. men det kommer så mycket så det känns nästan som jag går och skvätter i byxan

• Tusse1

Bäsebus: ja men då låter det bra...fast det är bara de jag har inte haft min mens sen den 21/9..

kan äl komma så sent?

jag har testat mig två gånger och vissat negativt!

• Tusse1

Bäsebus:

jag har aldrig haft regelbunden mens.. har kunnat gå ett halv år i mellan.. men jag har varit hos gyn 2 gånger och ena gången fick jag tabletterna PROVERA och fick regelbunden mens under den tiden jag åte de.. sen efter funkade det inte så jag gick dit en gång till och då visade de sig att jag hade en vattecysta.. så jag har blivit operarad för de... sen har jag haft mens två gånger efter det och väntar nu på tredje men vill inte komma.

så någon anning om cyklar har jag inte... men 37 var det förra gången och min mamma har berättat att hon alltid hade mellan 30-35!

• Tusse1

Athena78:

då har du samma känsla som mig om flytningarna.. jag har också haft så danna flytninga nu i en veckas tid ungefär...då har jag kanske äl nu då?

• Tusse1

Hej.. tänkte höra hur pass viktigt det är att tempa exakt på samma tidpunkt...

jag går nämligen upp olika tider när jag ska till jobb och sen sover man ju längre när det är helg!!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*